Sunday, August 22, 2010

הנסיכה האביר והבנות

בשנים שצילמתי חתונות זכיתי להכיר המון אנשים מקסימים,
נטלי ויניב הם מהזוגות האלה שהתאהבתי בהם מהמפגש הראשון ,נסיכה אצילית יפיפיה כמו שצלמות אוהבות  והאביר החתיך טוב הלב שלה . הם התחתנו במקום מקסים ביער אורן עם קבוצת חברים שהולכת יחד מילדות ,כולם גדלו בכרמיאל . החתונה היתה אירוע שאנחנו זוכרים (כל הצוות כולו ) היה שמח ומרגש רקדו עד הבוקר .
את החבורה הזו המשכנו ללות חתונה אחרי חתונה בכל פעם זוג נוסף התחבר ולסיכום חתונה של האחד שמהחתונה הראשונה הכריז 'אני הבא בתור ' שעד שהגיע הנסיכה המיוחלת שלו הספקנו להזדקן בכמה שנים , והנסיכה שלו -שני-היתה שווה את ההמתנה .
חבורה כזאת שנעים להפגש איתה בכל אירוע .
נטלי שלחה לי הודעה בפייסבוק : בובה, מה נשמע? טוב, אני לא עומדת בצילומים שלך... ונזכרתי שחשבנו לתאם מועד שלא יצא לפועל- אז אולי הקיץ? מה את אומרת?
כמובן שקבענו .
התוכנית היתה לטייל במושב ולצלם ..גל החום המגעיל שהגיע שינה לנו את התוכניות ...
בסטודיו הממוזג רדפתי אחרי דני ואביגייל הבנות המתוקות בעלות דיעה מוצקה ורצונות משלהן (?)מוזר...דילגנו ממקום למקום ניסינו לצאת לצילומים על הדשא הבנות התייעפו קצת וחזרנו לסטודיו .
משפחה כלכך יפה קשה לפספס ..
מה העיקר? שיש לי מזל להכיר ולאהוב אנשים כלכך מקסימים שחוזרים שוב ושוב להצטלם ולהאיר לי את היום בזכרונות מתוקים ובהנאה צרופה של מפגש.
תודה משפחת טל .

2 comments:

  1. כמה יפה את יודעת לפרגן,בנוסף לכמה יפה שאת יודעת לצלם.באמת משפחה יפה ,תמונות מקסימות זוכרת שראיתי את צילומי ההריון הראשונים שלהם.

    ReplyDelete