Sunday, December 4, 2011

מה לעשות ?

"הלוואי שהייתי ספורטאית"אני אומרת לו בצהריי יום חול .
אני כלכך מתפעלת מנשים שמתעמלות , כמו שרון שנכנסה לקצב והתחילה הליכות , או מירב הגולשת שמעלה תמונה מהים בכל בוקר ... "קראתי שגלישת גלים טובה מאוד לADD " אני ממשיכה לפנטז "תאר לך אותי בכל בוקר חוזרת בשבע מהגלישה.." "אתה רואה אותי? אתה יכול לדמיין?" ושנינו מתפקעים מצחוק , מכירים אותי כבר "אני יכול .השאלה אם תכנסי למים הקרים? " . או . כאן הבעיה אני לא אוהבת מים קרים ולא אוהבת לקום מוקדם ,אני אוהבת לישון ,לחלום בהקיץ ,לשבת בחצר ולהסתכל על יתושים עפים .
מה לעשות שאני ממש מקנאה בנשים שמתעמלות? שעושות למען עצמן. 
הלוואי שהייתי טיפוס יותר ספורטיבי אני מעריצה אנשים ספורטיבים.

 


1 comment:

  1. שרון שעושה הליכות בעצם ממש רצה ...
    ועכשיו גם מתכוונת להגיע ליעד של 10 קילומטר במרוץ האביב של תל אביב ... מרץ 2012

    תודה יקירתי על האיזכור והערכה - מחזירה לך בגדול

    ReplyDelete