Sunday, March 17, 2013

האפיקומן הכי מוצלח


ושוב
פסח בא .
הנה זה מגיע...הילדים רובם כבר בחופשה (אבל את עוד עובדת (
ומה נעשה בחג ?
איך נוכל באמת לבלות כל המשפחה?
איך נוכל להעביר את החג בלי לריב?בלי לחנוק את תקציב המשפחתי? איפה נוכל למצוא פינת חמד בלי המוני ישראלנצליח ליהנות כל המשפחה בחג הזה?
גם אתם מרגישים שבפסח הבילוי המשפחתי מבאס במקום לשמח?
נוסעים,נוסעים, עומדים בתורים ,ולא מגיעים אל המנוחה? אל השקט, אל זמן איכות משפחתי קטן?מה נותר מכל ההוצאות הגדולות האלה ?
איזה ערך משפחתי נותר לנו מהחופשה הזו?
מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו בעל משמעות ביחד?
מתי בפעם האחרונה לא עשיתם כלום אבל למעשה עשיתם המון יחד?
מתי בפעם האחרונה הייתם רק המשפחה וזה היה מספיק?
מתי בפעם האחרונה קיבלתם תמורה מלאה לכסף שלכם?

הנה- בא פסח .
והחלטתי לתת לכם את הזדמנות לעשות מה שמזמן רציתם ולא עשיתם. לתת לכם בילוי משפחתי שמחזיר אותנו לפשוטות, בילוי משפחתי עם משמעות. בילוי משפחתי שמחבר את כולנו יחד ונשאר כמזכרת לנצח.
יומיים אחרי החג
הכל רענן טרי ויפה .
אתם בחופש מהעבודה, הילדים בחופש מבית ספר, מזג האוויר מושלם, הכל פורח וירוק, זה זמן מושלם לתכנן יום משפחתי בטבע, יום עם פעילות שלא עושים כל השנה: סשן צילומי משפחה בחצר הסטודיו שלי.


את לא יכולה להישאר כועסת כשהמצלמה מולך, אתם לא יכולים להיות במתח כשהצלמת קוראת לכם "תתחבקו!" המצלמה מפיגה את כל הבררה, את כל השטויות הקטנות שמפריעות לנו לראות את הדברים הטובים והחשובים - כמה אנחנו ברי מזל ומאושרים שיש לנו משפחה.                                   
כמה כיף לנו לראות אחד את השני, כמה כיף לנו "לא לעשות כלום" מול המצלמה. לא צריך להתכונן במיוחד ,לא צריך לקחת יום חופש ולהלחיץ את כולם רק כי "אמא רוצה צילומי משפחה".
הנה ההזדמנות שלכם לפנק את עצמכם .

אז מה אני אומרת בעצם?
בדרך לפיקניק עוצרים אצל נעה זני :
תבואו, הצוות שלי ואני נפגוש אתכם בסטודיו הביתי שלי.
בפינת קבלת הפנים, הילדים יוכלו לשתות לימונדה ולאכול מצה עם שוקולד,ההורים יוכלו לנשום רגע לחייך ולהיות נוכחים
נצלם אתכם חצי שעה , בכמה נקודות של צילומי חוץ עליזים וספונטניים .חצי שעה זה המון זמן בשביל ילדים להיות בצילומים . יהיו צעצועים בחצר, יש נדנדה ובית עץ מקסים שיאפשרו לילדים להשתחרר ולהיות ילדים.
נתחבק נתנשק ותמשיכו לדרככם .

הכנתי לכם רשימת פינות חמד והמלצות לבילוי משפחתי כולן כאן באזור ,
בין דקה לחמש עשרה דקות נסיעה.
אחר כך תקבלו מאיתנו עשרות של תמונות יפות ,באיכות גבוהה שמתאימות להדפסה.
תכינו לכם אלבום, תדפיסו , תעשו לכם תמונה גדולה ,תכינו גלויה ותשלחו לכולם סתם כי בא לכם.
זה מאריך את חווית השמחה, זה מזכיר לכם כמה כייף היה באותו יום.
זה מוסיף בריאות.

כמה זה יעלה ? 600 ש״ח בלבד ! 
אתם תוציאו את זה על ארוחה במסעדה מזרחית בצד הדרך ,במבה ומים מינרליים לנסיעה ,
זה עולה כמו יציאה משפחתית לסרט (היי מותר להביא נישנושים מהבית לקולנוע..אתם יודעים? )
אתם תוציאו את זה על כל מיני שטויות שתקנו בדוכנים באיזה פסטיבל .
אתם תוציאו את זה ולא תזכרו בכלל על מה..
אתם תבואו לצילומים וזו תהיה ההוצאה הכי טובה שתגרום לכם הכי הרבה אושר ,בכל הפסח הזה עם עוף בשקל ברמי לוי...
אתם תצטלמו וכל המתח יתפוגג.
ועוד תקבלו אחר כך תמונות שיוכיחו לכם, שבאמת באמת היה לכם כלכך טוב וכלכך פשוט -להיות יחד.

"
עכשיו את נזכרת? כבר יש לנו תוכניות
קבעתם כבר עם חברים? עוד יותר טוב !
תרימו להם טלפון ספרו להם על הטוויסט בתוכנית ובואו יחד! נצלם אתכם במקביל . ואחת קבוצתית.
אני מבטיחה לכם שהם יודו לכם , עוד לא היתה משפחה אחת שהצטערה על ההשקעה הזו בעצמה .

"
זו המתנה הכי יפה שקיבלתי בחיים ... ויש לה ערך שנשאר הרבה אחרי..מה יקנו לי ? עוד חפץ ? עוד סוודר?.. כשכל הילדים שלי יהיו שוב בארץ אני מזמינה סשן בהרכב מלא "
כתבה לי סבתא מימה מרחובות .

"
הזמן הזה היה כמו טיפול זוגי, הגענו אלייך אחרי ריב בבוקר,כל הדרך לא החלפנו מילה, ואז את אמרת לנו לעמוד יחד, ולהתחבק, והפסקתי לכעוס ".. שיתפה אותי לקוחה בסוד שהיה גלוי לעיני .

"
יש לך היכולת "לצלם" רגשות, יחסים, קשרים, אהבה אמיתית בין אנשים. מי שעומד מול העדשה שלך יש לו סיכוי גבוה לחזור הביתה עם בקבוקון קטנטן של אבקה בכיס, תמצית של רגעי קסם מהחיים שלו" שוררה עינת .


אז אני מודיעה עכשיו :חול המועד פסח .בפרדס חנה
"
בדרך לפיקניק עוצרים אצל נעה זני"
חצי שעה צילומי משפחה
המחיר- 600 ש"ח
 
מספק המקומות מוגבל בהחלט.
אם תחכו יותר מידי הרשימה תסגר, ואז תשאלו "מתי יהיה עוד אחד כזה?" הניסיון שלי מלמד שימים כאלו נסגרים תוך כמה שעות, אז אל תחכו להזדמנות אחרת.
אנחנו כבר מגונדרים, מזג האוויר נפלא, יש כבר חופש- זו בהחלט ההזדמנות הטובה ביותר לאצור זיכרונות וחוויות בעלות משמעות.

תרימי טלפון עכשיו,
תחליטו שזו מתנה למי שמוצא את האפיקומן, תנו את זה למארחים שלכם בליל הסדר , כל האחים קנו יחד מתנה לסבתא וסבא .

לא נחה צהריים - תתקשרו . 052-2-454032 
0522454032 

7 comments:

  1. רעיון מקסים!!! זה גם יכול לשמש כאחלה של מתנות לפסח בסופו של דבר (תמונות משפחתיות ממוסגרות לסבתא) - בהחלט אמליץ לחברים!

    ReplyDelete
    Replies
    1. מגניב , המקומות מוגבלים אז תמליצי לאלה שאת הכי אוהבת

      Delete
  2. אח איזה רעיונות משובחים יש לך! כל פעם בא לי לבוא מחדש.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ריבי את שיאנית צילומים אצלי , אבל יש אחת לפנייך...תמליצי לחברות שלך ולמשפחה שלך, לך הם יאמינו את כבר היית שם.

      Delete
    2. אני שיאנית? איך? כולה פעמיים... מצד שני עד שיש לי שיא במשהו :-)

      Delete
    3. זה לא ה'כמה' זה האיך..וגם הצפיפות וגם שפירגנת אחד למשפחה ואחד לעצמך לבד .

      Delete
  3. אם ככה נראה לי שאני השיאנית!! וזה רעיון ענק :)

    ReplyDelete