Friday, August 13, 2010

בת יער

אנחנו בחופשה משפחתית
יוצא שבכל שנה באוגוסט אנחנו מתיישבים בקיבוץ חניתה ומשם יוצאים לפעילות משפחתית קצרה שאינה דורשת נסיעה של יותר משעה ומספקת חויה נעימה' לא מורכבת 'עם מינימום קהל מסביב ומקסימום טבע.
מצאנו שמכל הבילויים אנחנו הכי נהנים במינימום : ים או בריכה הרבה ענבים ירוקים' מסעדה שיש בה מנות ילדים נחמדות ואוכל פשוט וטוב מוסיקה שכולנו אוהבים לנסיעה (דג נחש , כוורת ,רוקפור בעברית,דברים שאפשר לשיר איתם).
מזג האויר חייב להיות מתחשב, מזל שהתחלנו את החופשה אחרי השרב הנורא של השבוע שעבר.
בת יער ביער ביריה עונה על כל הנ"ל . הדרך ירוקה ויפה ומתפתלת בנתיים הילדים נרדמים ואנחנו זוכים לזמן של שקט באוטו.
יצאנו מהמכונית וכבר הייתי מרוצה - לא חם !! נעים ומוצל .
המקום 'בת יער' מן חווה ממש קטנה עם כמה סוסים, מנאז' לחובבי הז'אנר הסיבובי ,טיולי רכיבה (מגיל  10 - לא בשבילנו ) מוסיקת רקע משעשעת של דולי פרטון ומוסיקת מערבונים , יער יער יער .
במבט ראשון  -מזכיר מחנה של תנועת הנוער .
כמסתכלים שוב רואים שבאמת , המקום מופעל ע"י קבוצת נערים משועשעים מעצמם נחמדים ועצלים .
יש ביתן עץ קטן ובו 'הפנסיונר'(כמו שהנערים קראו לו ) איתן החביב והמבולבל ,אצלו קונים כרטיס לכל פעילות שרוצים: 
באולינג משפחתי (30 ש"ח לחצי שעה ) : שני מסלולי עץ ובקצה כל מסלול כמה מקלות ממוספרים שצריך להפיל בעזרת חמישה כדורי עץ שנראים כמו חריץ גבינה ומתגלגלים כמוהו .
משעשע ומצחיק . המסלול השני היה פנוי אז איתי עמד שם חצי שעה והתאמן על זריקת חריצי גבינה ואנחנו התחרינו במסלול המקצועי . - ניצחתי בקלות...


מסלול חבלים על ראשי העצים (30 ש"ח לראש מגיל 5 או 6 עניין של גובה): יותם התגלה כקופיף אמיץ ועצמאי עשה את המסלול המאתגר בהנאה. מסלול קצר אבל חביב המדריכים מעודדים את מי שנתקע או פוחד בקריאות הידד מלמטה , ועד שהילדה שפוחדת להזיז את הרגל לא מסיימת מסלול כולם מחכים בסבלנות כי אי אפשר להוריד אותה באמצע...
יש עוד פעילויות אבל אנחנו הסתפקנו בנ"ל היה מאוד נחמד נקי ושקט מתוחזק ונעים ,יחד איתנו היו עוד כמה משפחות ללא תורים ארוכים וצעקות.
נהיה חם והיינו רעבים ורציתי מזגן ,אז נכנסנו אל מסעדת בת יער . מסעדת בשר טובה .רק צריך להזמין מקום כי מסתבר שבאזור אין איפה לאכול ובמסעדה הזו אוכלים טעים ויש נוף מרהיב מהחלונות . היה לנו מזל . היה מקום..גמרנו הכל מהצלחת. 


ובדרך חזרה בתוך חצי דקה בערך נהיה שקטטטט




מקום נחמד ופשוט מומלץ למשפחות שלא מחפשות אטרקציות ...
 

No comments:

Post a Comment