Sunday, July 3, 2011

פתאום (נהיה) קיץ

יום ראשון לחופשָגדול
חשבתי שאפשר לקום לאט ,בשבע וארבעים השעון צילצל .
הבנים, לבושים אכלו שתו משחקים בחדר מחכים לי שאתעורר..הקטנה ישנה אחרי שהסתובבה בבית מחמש ואני רצה אחריה מחזירה אותה אל המיטה.בסוף נרדמה בשבע ואני לא מוותרת על דקת שינה נרדמתי איתה .
לקחנו את הזמן, פיזרתי אחד לגן אחת למטפלת והגענו אל הקיטנה ב08.18 חשבתי שיהיה שם בלגן של יום ראשון שאני חכמה מגיעה אחרי המהומה (וחוץ מזה האחראית אמרה לי הטלפון "זה חופש לא חייבים להיות בשמונה")
כמו שאומרת חברה התאכזבתי לטובה :
בחצר בה"ס הזר אין  ילדים ,רק הורים מגיחים מחדרים ואולמות לא מוכרים,הגדול מוביל אל עבר אולם הספורט, שם יושבים בשורה מאורגנים ושקטים קבוצת הוקי רולר בליידס . 
נזפתי בעצמי קלות והבטחתי לו שמחר נגיע בזמן , יצאתי לחפש את האחראית כדי להזמין לו לחמניה בלי כלום מתוך המבחר (שוקולד גבינה לבנה או חומוס) .
וחזרתי אל הבית הקריר שטרם הפנים את החום שבחוץ.
אחה"צ שיחקו כדורגל בחצר "איך נחלק עשר קבוצות לשלושה שחקנים?" שומעת אותם תוהים בפני קושיית חלוקת קבוצות בטורניר שלהם (?)"טוב כל אחד יקבל שלוש קבוצות וזה מספיק "פתרו את הדילמה ויוצאים לבעיטות אחד על אחד .פתאום היא מופיעה,עירומה , מתלוננת שלא נותנים לה להיכנס אל הבריכה ושגם היא רוצה , "מה בריכה? הם משחקים כדורגל " אמרתי לה ויצאתי החוצה, מוצאת שלושה בנים במים צועקים לה שהיא לא יכולה להיכנס כי אין מי שישמור (החינוך עובד)
אז יצאתי ,עם מצלמה לשמור ולהנות מהם .
פתאום -נהיה קיץ .

1 comment:

  1. היי נעה, עושה חשק לקפוץ יש לבריכה...תהנו בחופש.

    ReplyDelete