Wednesday, July 20, 2011

אקספלורר לא אוהב בלוגר

בזמן האחרון אני מקבלת הודעות מקוראות שטוענות כי הבלוג שלי תוקע להן את המחשב..



אני לא מדענית מחשבים אבל בדקתי קצת,איסוף מידע והשוואת תוצאות הביאו למסקנה אחת : בלוגר לא נפתח טוב באקספלורר...


לטובת הנשים היקרות שמילים כאלה עושות להן חררה בראש אני מסבירה (מתוך עולמי הצר וכמו שאני רואה את הדברים..) :
דפדפן :התוכנה שאתה אנחנו מדפדפות באינטרנט.
 אקספלורר =אינטרנט אקספלורר \ , אקספלורר הוא דפדפן מיושן וכבד אבל הוא משמש הרבה אנשים שלא מתלהבים מחידושים ושינויים ,וכך קורה שבבלוג שלי יש מעל40% קוראות שמשתמשות באקספלורר, הוא מגיע עם מערכות ההפעלה של מיקרוסופט והוא לרוב ברירת המחדל של המחשב, ומי שלא אוהבת להתעסק עם ברירות מחדלים לרוב תשתמש בו. 
אבל - האקספלורר לא מציג טוב את הבלוגים של בלוגר .
בלוגר = תוכנה \פלטפורמה לכתיבת בלוגים ,היא בחינם היא קלה לשימוש והיא נקנתה לפני כמה שנים ע"י תאגיד הענק גוגל,
יחסי גוגל ומיקרוסופט הם כמו חזיר והר הבית,כמו כלה ובר אקטיבי,כמו חתול ועכבר, כמו כנסת ישראל והרשות הפלסטינאית ,לא מסתדרים , לא מפרגנים,ואפילו נאבקות זו בזו .
גוגל - שיחררה לעולם את כרום דפדפן אינטרנט כלכך מהיר צבעוני ויפה שעברתי אליו מייד, ונטשתי את דפדפן  פיירפוקס שהיה חתרני ומהיר (עד שכרום יצא) . 


חיפשתי פתרונות שונים לבעיית הצפייה והמחשבים הנתקעים , וכל מה שראיתי לא פתר את הבעיה, הציעו לי להחליף את עיצוב הדף, להשתמש בתבנית אחרת,זה היה מעצבן וזר ובסופו של דבר -לא הצלחתי לחצות את הקווים האסקפלורר המשיכה להתקע ולעצבן אותי.
אפשר שהעלאת תמונות צריכה להעשות בדרך אחרת --ישירות אל הבלוג ולא דרך אלבומים שנמצאים ברשת ,יש הטוענים כי זה פחות אקולוגי ולא הספקתי להתעמק בעניין .


אז מה שאני יכולה לבקש להציע ולהמליץ : תחליפו דפדפן ,לתמיד או רק לצורך צפיה בבלוג שלי (זה בדוק,אחת מהקוראות שהאקספלורר נתקע לה עשתה בדיקה וזה עבד מייד) 
שמרו אל כל הסימניות ואח"כ ייבאו אותן בקלות לדפדפן החדש.
יהיה לכן קל ומהיר יותר (ולא רק עם הבלוג שלי)
אני ממליצה עם פיירפוקס או כרום .
זה דורש טיפ טיפת מאמץ ממש קל שבקלים , ואח"כ הדרך חלקה ויפה יותר.


זהו,
אני מתנצלת..לא הצלחתי ,אבל עובדת על זה.

ועכשיו ,שמישהו יספר על הפוסט הזה לגוגל ושיתחילו לשלם על ההפצה של כרום....


ולקינוח שיר במתנה : סופרגארס 
אני אוהבת אותם כלכך ואת הדיסק הזה הכי הרבה מכולם ,ובשיר הזה במיוחד שלטים דרכים חדשות טעויות ופחד..



2 comments:

  1. הבלוג שלך מקסים!
    המלצה - תורידי את הדפדפן של כרום ותנסי לעבוד איתו,הוא קל ומהיר. אני משתמש איתו הוא נפלא (יחסית) וגם את הבלוג שלי אני כותב דרכו, לא שמעתי מהחברים שדרך אקספלורר ישנן בעיות של תקיעת מחשב.
    בהצלחה!
    אני מזמין אותך לבלוג הצנוע שלי
    http://zeeve.blogspot.com/
    זאב

    ReplyDelete
  2. זאב זאב,זה בדיוק מה שהצעתי לקוראות..
    לעבור לכרום.
    (:

    ReplyDelete