Saturday, July 16, 2011

יעל תלתלים

בכל יום הייתי אוספת את יותם מהגן ויחד היינו צועדים הביתה , לפנינו על המדרכה הייתה צועדת ילדה עם ראש מרשים, מלא תלתלים פרועים מקפצים מסתחררים על ראשה.
עקבתי אחריה, הקשבתי והסתכלתי , היא היתה עליזה מלאת ביטחון ותמיד ניהלה שיחות ערות עם חברותיה , חוזרות מבה"ס בעצלתיים,כל הדרך היורדת אל המושב השכן . הילדה עם התלתלים היתה כלכך יפה ומלאת ביטחון עצמי שהייתי חייבת להגיע אל אמא שלה ולדבר איתה.
יום אחד האישה עם השיער הישר העזה ופנתה אליה,שאלתי לשמה ,יעל, וביקשתי לצלם אותה , היא נתנה לי את מספר הטלפון של אמה . שוחחתי איתה באותו יום , רציתי להבין איך מגדלים ילדה כלכך מתוקה וסומכת על עצמה, עם ראש כזה מלא תלתלים ,בעולם שבו אידאל היופי הוא שיער חלק מיושר לקרשים רצוי בלונדיני .לתת חופש לרעמה החיה על ראשה ללא כל נסיון לחנוק אותם תחת מכבשי שיער או לאסוף אותם לקוקו . ובעיקר איך ילדה אחת יכולה להיות כלכך שלמה עם עצמה ? 
מסתבר שיעל היא פשוט כזו , מתולתלת ללא כל תסביך.
הזמנתי אותה להצטלם.
זה היה לפני חמש שנים ,מאז עזבנו את המושב ועברנו למושבה ושכחתי כבר מיעל וראשה המתולתל עד שראיתי את התמונה שצילמתי אותה בפייסבוק, אפילו לא זוכרת איך הגעתי אל הפיסבוק שלה אבל שמחתי לראות שהיא נשארה אותה יעל תלתלים מקסימה ומיוחדת.
יומיים אח"כ כתבה אריאלה רביב על ראש התלתלים של ילדתה .
מסתכלת על אחיינית בת תשע (!) מגהצת את שערותיה במכשיר , שומעת על בתה של חברה שמאחרת לבי"ס בכל בוקר בגלל מנהג הגיהוץ ..
 כמה מאמץ מושקע בלהראות אותו הדבר.
הזמנים משתנים .
הנה תמונות של יעל תלתלים .
הוסף כיתוב


הוסף כיתוב




הוסף כיתוב





                  

1 comment:

  1. היא יפהפיה, ואת צלמת נהדרת. תודה

    ReplyDelete