Saturday, July 16, 2011

לק

הלך השנאי של ההארד דיסק , לא עובד,מת, דיסק בן שנתיים מתוצרת WESTERN DIGITAL  עובד אחלה רק מה? השנאי מת..לא נדלק, ודווקא בבוקר יום א בו אני מחליטה להכין אלבום תמונות ללקוחה .
יצאתי לחפש שנאי בחנויות מחשבים. לא סיפור, ? כן.. מסתבר ששנתיים זה הרבה יותר מידי זמן חיים למוצר ,שאין למצא יותר את השנאי המבוקש ושבכלל ,אף חנות לא מוכרת כך סתם שנאים. עמדתי מחוץ לבאג בגן שמואל מתקשרת ליבואן שוב ושוב ושוב בכל שיחה נדרשת לחייג מספר אחר ולבסוף ,נרגנת אחת בשירות לקוחות קראה לי חמודה ואמרה לי לנסות לדבר עם סלאבה במעבדה "אולי במקרה יש לו שנאי ישן" סלאבה לא ענה.
קניתי הארד דיסק חדש של חברה אחרת, ובחנות המסמוכה קניתי לק כתום וורוד ,לשיפור מצב הרוח.
הילדים התלהבו מהצבע וביקשו למשוח את ציפורניהם בלק. איתי רצה כתום...
בערב כבר יצאתי לקנות מסיר לק ,כי יותם ירד על איתי ש"לק זה של בנות ", "לא נכון" אמרתי לו , אבל לכי תסבירי להם מי זה אביב גפן וכל מיני כוכבי רוק מיושנים שמורחים לק שחור ...
רק תמר הבת הקטנה המתוקה אהבה את הלק ושמחה בו מאוד
כלכך מאוד שביום שאחרי ביקשה גם על ציפורני הרגליים הקטנות שלה,וכך ישבנו יחד בסלון ומשחנו לקים צבעוניים על הידיים והרגליים ונהנתי עד מאוד.




*את השנאי תיקנתי לבסוף אצל צדיק אחד מפרדס חנה (צדיק צדיק ..לקח שמונים שקלים לתיקון..ומכל האחרים שתיקנו שלט לטלויזיה לקח שלושים..) קורץ משה , אלקטרונאי מוסמך עם מבטא רומני (או הונגרי ??) כבד , שעקב יציאתו המתוכננת לפנסיה לא מצא עניין בהצעתי לצלמו ולפרסם את סיפורו ..אפילו לא סתם בשם הצדיקות ושמירת מקצוע העבר של תיקון ולא רק מכירה. 
את האלבום לא סיימתי ,יש לי תוכנה חדשה ואני מתפעמת מאפשרויות העריכה המשוכללות עד ששוכחת לגמרי למה בכלל קניתי אותה..לא רק קשב אבסולוטי גם ליצירתיות אין סוף.

No comments:

Post a Comment