Monday, June 27, 2011

תמונות מחזור

דפנה המורה מכיתה א' התקשרה אלי :'יש לי בקשה תגידי לי אם זה מוגזם'..'אני רוצה שתצלמי את כיתות א לסוף שנה ,אני יכולה לצלם לבד ,אבל אני רוצה רק את התמונות שלך ' דפנה היתה החונכת שלנו בכיתה א וב' היא חתיכת דמות חינוכית אמיצה ומיוחדת שאני יכולה רק לאחל לכל ילד כזאת חונכת ,ועוד יותר -לכל הורה .
אני אוהבת אותה וחוץ מזה היא ביקשה כלכך יפה.."רוצה רק את התמונות שלי" בטח שאני מסכימה... 
קבענו צילומים מייד סימסתי לאיתמר החונך שלנו השנה ,שאלתי אם גם הם רוצים להצטלם  'מצויין, יצאה לנו תמונה לא משהו בשבוע שעבר..' הוא ענה .
וככה יצא שבאמצע היום הגעתי  לבי"ס ,לצלם את הילדים .
קבענו בשטח האסור - חורשת איקליפטוסים שבה היו משחקים הילדים ,עד שלפני שנתיים הגיעו פקחי משרד החינוך(או איזה גוף אחר) ודרשו לגדר ולסגור את השטח הקסום שהפך להיות ' השטח האסור' .
הכי כייף בשטח האסור.




כיתה ג איתמר 2011


אח"כ כבר נסעתי להביא את תמר מהמטפלת (שתמר מתעקשת לקרא לה 'גן ענתי'..) הקדמתי בעשר דקות,מצאתי אותם שלושה ילדים בשתי גיגיות עושים אמבטיה של אחרי טיול וארוחת צהריים ,רצתי אל האוטו להביא את המצלמה וגם שם צילמתי תמונת מחזור .



6 comments:

  1. זה בית ספר אנטרופוסופי?
    אם כן איזה, תודה טולי

    ReplyDelete
  2. טולי זה בי"ס דמוקרטי בפרדס חנה ,בית ספר צעיר בהתהוות לבעלי אמונה אורח רוח ועצבים חזקים...אם את מחפשת מסגרת סגורה ומוגדרת כמו אנטרופוסופי זה לא..

    ReplyDelete
  3. זה סטארט אפ נהדר שתמונות המחזור יהיו של ילדים כמו באלו שלך ולא כמו חיילים בשורות הגבוהים יושבים והקטנים עומדים כמו של כל עם ישראל לדורותיו...

    ReplyDelete
  4. נהדר נהדר משו משו דלוקס, גם התמונות מבית ספר.

    ReplyDelete
  5. ידעתי שזה מוכר לי... אני מכירה את איתמר, אשתו ילדה ביחד איתי, תודה בכל אופן על הפרטים, את מאוד מוכשרת, אני מאוד נהנית מהתכנים שלך

    ReplyDelete
  6. טולי תודה
    נכנסתי אלייך לבלוג
    איזו חשיפה וכנות יא אללה שלך, זה בלוג מומלץ לכל אמא טריה שתדע שהיא לא לבד ..

    ReplyDelete