Friday, December 31, 2010

שיהיה..

'שבת שלום ' אמרתי לקוסמטיקאית 'שנה אזרחית טובה ' היא ענתה לי ...
זה  מצחיק, מה הסיפור שלנו עם השנה האזרחית ?
יותם מחכה בכל שנה לחג המולד השנה הוא לא ביקש עץ אבל קיבל אחד קטן מצרפת , הוא נמשך לחגים הנוצריים במיוחד בגלל האסתטיקה הצבעוניות המתנות השלג ,לא בגלל תוכן (לא שיש תוכן,לא שידוע לי על יותר מידי תוכן ,נולד מת נולד נצלב ..)
השבוע הוא אמר שהיה מוותר על חג עברי לטובת חג נוצרי: " למשל ,אני מוותר על ט"ו בשבט ולוקח את חג המולד "
 בגיל חמש הוא רצה להיות צלבן ולכבוש שוב את ירושלים היה מסתובב ומצייר צלבים קטנים בכל פינה ועל הדלת של הבית .
מצד אחד יש לו זכרונות מהגטו ומצד שני הילד רוצה להיות נוצרי (כשאני חושבת על זה יש קשר בין הדברים ...)
אני מצידי מעלה תמונה מלפני חמש שנים עת בילינו יחד בשוויץ אבא אמא יותם ואני .
שיהיה ...

5 comments:

  1. מצידי שתהיה שנה סינית טובה לא משנה איזו שנה העיקר שתהיה שנה טובה לכוללללם ...

    ReplyDelete
  2. מרתה לשירות בנך הקתולי:
    http://www.marthastewart.com/article/pop-up-christmas-trees

    ReplyDelete
  3. תודה יעל מחר נצפה ונחליט ...אצלם את העץ המתוק שהוא קיבל ונראה מי יותר יפה

    ReplyDelete
  4. בלוג מקסים עד מאוד,שנה אזרחית מרוממת.

    ReplyDelete