Friday, September 16, 2011

בוקר שישי

היא העירה אותי הבוקר ברבע לשמונה "אוי לא אין לי כח להסעות הבוקר " אני חושבת בעוד ראשי מסרב להיפרד מהכרית ,הבילוי של ליל אמש מכביד על התעוררות בבוקר יום שישי .
"ילדים היום אתם בחופש בבית,אין לי כח להסעות " יותם מתרעם קלות שאולי הוא מפסיד משהו בבית ספר "משהו כייפי " איתי לא מתלהב מהגן בין כה , ותמרי -אצל תמרי בגן יש קבלת שבת חובה לכל המשפחה,שולי עובד בשישי, אני לא רוצה להיות אמא עם שלושה ילדים בתור כל המשפחה .
אז נשארנו בבית .
מאז שהיא הולכת לגן "עולם קטן" ששם מכבדים ילדים ומאפשרים להם עצמאות מקסימלית , גילתה תמר את קסמי המטבח, מעכשיו אין עוד אמא שמכינה לה .הכל היא רוצה לעשות בעצמה ,"הכל למטה " היא מבקשת בקולה המתוק ומתכוונת שאשים לה את כל המוצרים הדרושים על שרפרף בגובה שלה , לעצמאות מקסימלית..הבוקר הכינה דייסה מקוואקר עם תפוח וסילאן .
אח"כ היא ביקשה :"קרש חיתוך מלפפון רחוץ לא קלוף וסכין " באצבעותיה הקטנות והמיומנות חתכה לנו פרוסות מלפפון טעימות. לא יכולתי להתאפק וקראתי לבנים שיבואו לראות איך האחות הקטנה שלהם עושה דברים שהם אפילו לא חושבים שאפשר ...הם באו לראות ,אכלו מלפפון והסתלקו אל החדר להמשיך במשחק .


יש דבר אחד שאני רוצה לעשות היום ,לא בטוחה שהבנים יצטרפו בשמחה:
קרן שביט מארגנת קולאז' סייל והפעם ממש ליד הבית שלנו , אני רוצה לנסוע לראות למשש להריח ובעיקר לפגוש נשים יוצרות וחברות פייסבוק , וחברות מהחיים .
וזה כלכך קרוב , נסיעה של כמה דקות "בואו יהיה שם דשא גדול ותוכלו לשחק כדורגל" אני מנסה במתק שפתיים
במחשבה שנייה מה יש לי להסחב עם שני רוטנים באירוע נשי מובהק? ?
משאירה אותם בבית ,אחרי טקס האזהרות "לא לעשות שטויות"  האיומים "תתנהגו יפה אחד אל השני  ו"איך מחייגים אל אמא במקרה חרום "  ו "לא יוצאים לשחק בחצר עד שאני חוזרת"..וגם "מותר לכם לשחק באקס בוקס" 
תמרי בוחרת שמלה אדומה עם נקודות נעלי חורף אדומות כובע ורוד ותיק ורוד...אני מתעקשת רק על סנדלים במקום נעליים, "אל מי אנחנו נוסעות?" היא שואלת , רוצה לדעת שם "מי זה היה בטלפון? של מי החנות? מה הוא אמר? איך קוראים לנהג שעקף אותנו ?..."היא שואלת ושואלת ואני עונה  "אנחנו נוסעות אל קרן " וחוגרת אותה במכונית. שמה דיסק של נעם רותם מגבירה ויצאנו לדרך..
מגיעות אל החצר הישנה של עין שמר.


מתחם מאורגן נקי ויפה ,המון דוכנים עמוסים יצירות מקומיות ויצירות מיובאות ,כמה דוכני בגדים מקוריים ויפים , וקרן .
 קרן היא מעצמה של אישה אחת שאוספת סביבה נשים יוצרות מארגנת רשת תמיכה ומשמחת את כולן , את היוצרות את הצרכניות ואת כל מי שאוהבת דברים יפים, גם אם זה רק להסתכל עליהם..
קרן מביאה איתה אהבה והתלהבות אמיתית ואני חושבת שזה סוד ההצלחה שלה ,לא רק הטעם המשובח ויכולת קליטת הטרנד רגע אחד לפני שהוא מגיח לאויר . כישרון ולב רחב שכולנו מרוויחות ממנו .
ההפקה מצויינת יש אוכל טוב ובירה תוצרת בית ,נשים מכל הגילאים יפות ובזוגות מגיעות לבלות באירוע. 
פשוט קסם ישראלי .
כבר בכניסה התעלפנו תמרי ואני מהצעצועים של קידיס' ,בדוכנים הבאים מצאתי את עצמי לבד כי תמר גילתה עניין רב בעגלות ובתינוקות שהגיעו לשם ועברה מתינוק לתינוק מלטפת להם בעדינות את כפות הרגליים "לא בראש" היא מזכירה לעצמה לפני כל ליטוף..
חיפשתי ומצאתי חברות שלי מהפייסבוק  - סוף סוף לתת פנים וחיבוק לשמות מהמסך . וגם כלה שלי לשעבר שילדה לפני שלשה ימים והוציאה את עצמה להתאורר...איזה כייף!!!
בשלב זה תמר תפסה בשיניה את חגורת השמלה שלי ומשכה ומשכה עד שנשברתי מהפטפוט "טוב,הולכות הביתה" אמרתי 
וחזרנו
בבית הבנים נמצאו שלמים ובריאים , החתול בחצר, השמש קופחת , הדלקנו מזגן .
שבת שלום 









2 comments:

  1. חבל שלא צילמת גם את האמא שבעצמה הייתה לבושה כיאה לבילוי כפרי בשמלה ירוקה יפה..

    ReplyDelete
  2. נהדר. הפוסטים שלך תמיד עושים לי טוב בנפש. חיים מתוקים. ריקי כהן

    ReplyDelete