Sunday, June 5, 2011

צביטה

אמא ואני במקלחת עם תמר ,יותם כבר התארגן יושב בסלון מוכן למשחק  (ישראל לטביה -נגמר לטובתנו..)
זמן קיפולים שבע בערב יום שבת .
אני יוצאת לקרא לאיתי למקלחת ,רואה אותו ואת אבא שלי יושבים בחצר מדברים , במקום להפר את הרגע מביאה מצלמה ומציצה בהם .רגעים של אהבה ושמחת ה'ביחד' מעוררים בי געגוע (עוד לפני שהם נוסעים הביתה )






 

                                                                                     
 
שוב הילד עם חולצה של ברצלונה? יש לו שתיים ואני מכבסת אחת כל יום...אמא טובה 

6 comments:

  1. כיף לקרוא את הבלוג .. ולחלום על רגעי נוסטלגיה עם ההורים

    ReplyDelete
  2. מולי הלפמןJune 5, 2011 at 12:01 PM

    בהחלט אצרת את הרגע

    ReplyDelete
  3. מבינה אותך לגמרי. אני עושה בדיוק אותו דבר ברגעים כאלו...

    ReplyDelete
  4. איזה יופי. מרגש. סבא ונכד ומעיר געגועים לאבא שלי (שלא חי כבר הרבה שנים) וכמה היה יכול להנות מילדי והם ממנו...
    כמה טוב שאת מודה על מה שיש.

    ReplyDelete
  5. בכלל לא ברור מאילו , ועוד להנציח , יש אלוהים.

    ReplyDelete