Wednesday, November 24, 2010

עין יפה ..צילום נשי

את רעות אני מכירה מאז שהיתה תינוקת עם עיניים ענקיות , הייתי עושה לה ביביסיטר ,בבית של הוריה שהיה מלא עציצים וחפצים יפים . אמא שלה עידית פגשה אותי בחנות שלה נכנסנו לשיחת חולין ואז היא סיפרה לי שרעות שונאת מצלמות .מסיבות שונות ואישיות היא פיתחה יחס של טינה כלפי המצלמה ועידית היתה רוצה לתת לה במתנה סשן של צילומים שישקפו אליה את עצמה האהובה . מייד הסכמתי לרעיון אני כלכך נהנית לצלם נשים ולתת להן את הזמן והתהליך לקבל את עצמן כפי שהן משתקפות בעדשה ובעין האוהבת שלי .
רעות התרצתה ובאה . ראיתי לפני אישה מהממת מלאת חיים וחיוניות דעתנית בליינית שאוהבת לרקוד להביע את עצמה ויש לה מה להביע . רעות שמה דיסק שהיא הביאה מהאוטו ועם המוסיקה האהובה עליה התחלנו בצילומים ,התהליך היה איטי היא באמת שונאת מצלמה ..ואני ככל שהתקדמנו בצילומים יותר התלהבתי ממנה וממה שהיא מביאה לצילום . נשית בסגנון צועני צבעונית בשיער מתולתל ותנועה בגוף .
זה היה בשישי בבוקר ,לא התאפקתי ובשבת כבר העלתי עבורה א התמונות לאתר שלי .התגובה לא אחרה לבוא .
רעות היתה מאושרת מהתמונות ומהשתקפותה בהן היא אהבה את עצמה ואת צלמה ולא יכלה להתאפק לראות אותן מודפסות.
אם לא היתה לי תקלה במחשב הייתי יכולה למצא את המייל הנרגש שלה ולהעתיק אותו לכאן.
איזה כייף זה !

להיות חלק ממשהו טוב .


No comments:

Post a Comment