Sunday, February 12, 2012

סיסטרס אנד אי


בשלוש לפנות בוקר התחיל לרדת גשם  .בשבע לפני שצאתי מהמיטה התקשרתי בחושך אל ליאתי לבדוק האם בכלל לפקוח את העיניים "ראית איזה יום ?"היא שאלה בשמחה..קמתי התלבשתי יצאתי .
ב07:46 ירד עלינו גשם ,קיבלתי הודעות טקסט מענת ורונית "הכל יהיה בסדר "הן אמרו.מצטרפות לתפילת הנשים ליום יפה.
אופירה מבינה בתפילות "אין תפילה לעצירת גשמים"היא כתבה לנו בצ'ט הקבוצתי"אבל יש תפילה לפרנסה.."
השמש יצאה והכל היה נקי ושטוף .
התחילו להגיע אחת ועוד אחת ופתאום הטפטוף הפך לזרם בלתי פוסק ,ארבע שעות של חיבוקים וחיוכים , הייתי מוקפת נשים יפות , וגברים חמודים מחייכים בים של בנות.
התרגשתי המון פגשתי נשים שלא ראיתי שנים וכאלה שזו הפעם הראשונה שאנחנו מתראות, כולם יפות יותר בחיים מאשר בפיסבוק ,כולן!
אנרגיה של מסיבה והשתולליות צחוקים וריצה בין ממטרים פזורים למצא מחבוא .
האינטרנט היא נקבה ,רשת טבעית לנשים,מאפשרת שחרור מכבלים של עולם ישן. אימי עירון כתבה על זה יופי .רשת של קשרים מסועפים שנוצרים בקלות כמו קליק שמאלי אחד של עכבר . וזה יבוא השינוי הגדול בפתח .נשים, הכושים של העולם, פועלות קבלן בבתיהן יוצאות מהחדרים . ואני לא נכנסת אל הצד הרגשי העמוק הנלווה.אני מדברת פרקטית ...
קיצר , הרבה דברים למדתי הרגשתי והבנתי בחוויה המרוכזת הזו . 
ובסופו של יום 
היה ממש ממש כייף !
צילמתי וצילמו אותי ,והנה התמונות ,כמו מסרט..


ותמיד הכי נעים לחזור הביתה בסוף היום אל המשפחה שלי הגרעינית



3 comments:

  1. כייף גדול! כן ירבו! :)

    ReplyDelete
  2. אין הפתעות כרגיל , כתוב נפלא והתמונות מחממות את הלב.אני שמחה שהצליח לכן.
    מבקשת עזרה אני מנסה בכל פעם לשתף את חברי מהפייסבוק בבלוג שלך שהוא באמת הרבה יותר מ"כיף לקרוא" מסתבר שנסיונותי עקרים.אנא ספרי לי איך לעשות זאת בצורה נכונה,חחח.

    ReplyDelete