Monday, January 30, 2012

אהבה בפרדס -פגישה ראשונה

"ראית את המייל שמיה שלחה?" עלתה השאלה על שפתינו בחרדת קודש..התגובות היו מעורבות :אלה שקראו והחווירו ואלה שטרם קראו ולחייהן היו ורודות והיה להן פנאי לפטפוט סרק ...
"עורו קומו בנות פרדס חנה " היא פתחה מכתב נרגש ומעורר .
ואנחנו מיהרנו להתעורר כי עד היום מה שמיה אמרה היה נכון. 
התאספנו בנות יוצרות לפגישת הפקה ראשונה .
הכרנו ,צחקנו ,אכלנו, החלפנו דעות ,התייעצנו, סיפרנו ,טעמנו שתינו יין חם ,יצאנו החוצה בכפור לבחור מיקום בחצר הגדולה .
בחרתי לי פינה להקים בה סטודיו ,בפינה הזו אני אצלם חברות שיגיעו יחד וגם משפחות ובעצם כל מי שתרצה..

היה נחמד לשמוע מאיפה כל אחת מכירה את האחרת. כל האנשים שמדברים סרה בפיסבוק יכולים לאכול את המקלדת שלהם ,כי אנחנו ,כמעט כולנו ,הכרנו שם ועברנו לאישית פנים אל פנים.
הסיפורים היו מאוד משעשעים. בחלקם היה קסם של ממש. לכולם משותפת ההתאהבות המידית זו ביצירותיה של האחרת. ובעקבות היצירה נולדה הכרות אישית .
כשחזרנו אל הבית החם של ליאת קראו לנו הבנים לראות מה הם בנו בלגו..


האוירה התחממה , התחלנו להשוות קעקועים ,
שרה ניצחה:בקטגורית 'המעוטרת ללא חת' וגם 'המפתיעה ביותר מתחת לסוודר' 
ואילו אני קיבלתי ציון לשבח על העיגול הקטן שקיעקעתי לעצמי בתיכון בעזרת מחט ועט ששברתי כי נמאס לי להכין שעורים..בכל זאת -שימוש בטכניקות של אסירי מחתרת (מה שאני לא מצליחה להבין זה מאיפה שאבתי את המידע הנחוץ להכנת קעקוע ביתי,הרי לא היתה אז אינטרנט,ככה זה :מחוננת וADD)
כל הזמן דילגתי עם המצלמה לחיטוט חופשי בבית מלא ילדים ערים בשעת לילה מאוחרת.
נפרדנו בחיבוקים ובנשיקות,איחלנו לבבי בהצלחה בנסיעה ליפו,כולנו הערצנו את ההשקעה בנסיעה למפגש עם חבורת זרות..
 
יצירה של רוני מלץ המוכשרת תלויה אצל ליאתי בפינת האוכל 
כשחזרתי הביתה פגשתי בפיסבוק את מיה לנדאו , ואת הפוסט שהעלתה ליאת ורדי בר, שהבריזה מהמפגש אבל בטח שיהקה כל הערב כי דיברנו עליה לא מעט(דברים טובים,מה עוד יש לאמר?)
קראתי את הפוסט שלה והתמלאתי קינאה בבנות שבילו ערב כייפי ואני לא הייתי שם ,בול מה שהיא הרגישה כשראתה את התמונות מהערב שלנו עולות .
וכך המשכנו את הפטפוט הינשופיות ואני ברשת.
אתן חושבות שצריך להזמין את מארק צוקרברג לאירוע שלנו? 
10.2.12 בפרדס חנה בקרוב הפרטים המלאים .
השמש תזרח הדשא יהיה ירוק ,יהיה שווה ויפה וטעים ותוכלו להצטלם ולחזור עם זכרונות על נייר ומסגרת.
תבואו !!





* צילומי משפחות ותמונות פרופיל הכי יפות שיש , גם לך יכולות להיות כאלה...לפרטים והזמנות 0522454032






No comments:

Post a Comment