Thursday, September 16, 2010

משפחה מתאספת

קודם הגיע מייל מבלגיה ואח"כ שיחת טלפון על הקו פרדי מדבר אנגלית צרפתית ועברית לא כל דבר בנפרד הכל יחד ואני איתו בשלוש שפות ..
המשפחה של פרדי מתאספת בארץ לחגוג בת מצווה ואני מוזמנת לצילום פורטרט משפחתי .
בנתניה ,בחצר של פנמייה דתית לאומית ,הממוקמת בשכונה חרדית ..
אין בעיה  מטעינה את הגי פי אס 'רבי טרפון 7 ' מטעינה את הילדים אצל הורי ויוצאת לדרך ..מזל שיש לי גי פי אס אחרת לא הייתי מוצאת את המקום ,חונה ומגלה שאין ממש מקום שבו אפשר להצטלם ,לפתוח רקע ולהקיםתאורה .
אין בעיה יש שמש יש צל רק צריכה למצא מקום אסתטי ושיוכלו להכנס בו כל בני המשפחה .
חם ולח .
בהקפות של המבנה אני פוגשת אישה בכיסוי ראש עם תינוק על הידיים ,תינוק מחבר בין נשים ,נשים מתחברות בין עצמן. בחיוך,היא מגלה לי שיש גן קטן עם בריכת דגים בתחום הפנימיה
ואני שמחה למצא חלקת דשא מפלסטיק עם גשרון עץ גן שעשועים צמחיה עבותה וצל!!
המשפחה מתחילה להגיע , ראשונים הישראלים אחריהם הבלגים אח"כ האמריקאים, הצרפתים ,האנגלים ,וכולם כולם רוצים להצטלם.


חוץ ממנה ...שבורחת ואני צדה תמונה בלי שהיא תתנגד :
ההורים רצו אחרי הילדים לכולם היו דברים יותר מעניינים לעשות מאשר להצטלם ,כולם הצטלמו בסוף .
פרדי ואשתי זכו בתמונות של כל נכד לבד של כולם יחד של כל משפחה גרעינית ושל כל השבט שהתקבץ לצילום אחד,
היה מאתגר ומעייף החום לא עזר לאף אחד אבל הצלחנו במשימה ,אני תמיד מרגישה סיפוק רב בצילום משפחה לשביעות רצונם הם קיבלו בדיוק מה שהם רצו , ועוד .
המשפחה התאחדה בפעם הראשונה כל הילדים והנכדים נפגשו על אותה יבשת ואני הייתי שם לתפוס את הרגעים האלה ,לא ספונטניים אבל בצבעים חיים.
הדרך חזרה לקחה כמעט שלוש שעות ,בחיי,יכולתי כבר להיות באילת...





1 comment:

  1. גיליתי אותך לא מזמן, ומאוד נעים לי להסתכל על אוסף התמונות שלך. התמונה המשפחתית תהיה יום אחד זיכרון מאוד מאוד מיוחד.

    ReplyDelete