Saturday, January 14, 2012

לא כן ולא חם -מדורת השבט החדשה

לא צריכים אותם יותר ! לא לווין ולא כבלים לא חבילת "בסיס "במאות שקלים בכל חודש,לא בהייה אוטומטית במסך מתוך ערפול חושים ועייפות.
הלפטופ הישן שלי כבר לא יעיל לעבודה שלי . חיברתי אותו בכבל אחד למסך הטלויזיה ובחוט אחר למגבר ,ויש לנו כל מה שצריך בטלויזיה שלי  .
גשום וקר בחוץ ובבית חם , לפנות ערב שישי , אני מדליקה את ערוץ היוטיוב הנבחר ,המוסיקה מתפזרת בבית ואוספת אותנו אחד אחד אל הסלון .מהשירים והקליפים אנחנו עוברים לראות סרטוני אנימציה שעשינו ,סרטונים שאחרים עשו, סרטונים טובים תוצרת הארץ וגם חינוכיים.. צוחקים מהשטויות שלנו ונזכרים בימים טוביםבאחד פתאום מופיע מלך, "הי הנה מלך"אנחנו מתרגשים ...

קנינו מקלדת ועכבר אלחוטיים בזיל הזול , המחשב המשפחתי יושב בסלון על מסך גדול ואני מגלה שאני צריכה משקפיים...
יש יו טיוב,וערוץ 23 -הילדים מוקסמים מהתוכניות שאנחנו אהבנו -רגע עם דודלי מככבים .
ואת יס דוקו ,וכל ערוץ שמשדר בטלויזיה משדר גם ברשת ,זה חוקי וזה חינם ובעיקר זו בחירה ולא כליאת שווא מול מסך מהבהב .
לשבת בערב מול טלויזיה זה כמו לשמוע גלגל"צ  (על הפנים
" לא צריך יותר יס "אני אומרת לשולי  "לא.." הוא עונה "צריך יס סטימר..."
וערוץ 10 נותן לי להתעדכן במעללי המעושרות .
רק כדורגל אין. אין כדורגל ברשת ..



No comments:

Post a Comment