Tuesday, August 16, 2011

באנו להנות

טיול קצר 
עין זיתים -גן שעשועים גדול בחורש אורנים. דתיים לאומיים דתיים לא לאומיים ודתיים אנטי ציוניים(סתם סתם לא בדקתי..רק כי הם דיברו יידיש עם הילד) 
ואנחנו חילונים מאמינים ציונים ניאו סוציאליסטים .
גן שעשועים זה כייף.

אח"כ נסענו אל שאר ישוב יש שם מקום ביובל של הבניאס אומרים ששקט שם ונעים.
בדרך העוברת בין בתי המושב ,אני מסתכלת על העצים בחצרות מאז הלילה ההוא כל עץ חשוד בעיני כעץ שעל ענפיו הוטלו גופותיהם .
מגיעים .
שער נעול ושלט: "גן זיכרון לאסון המסוקים" וגם "אנא הקפד לנעול את השער" ...ואם אני רוצה לזכור ואין לי מפתח?
עומדים מול השער בשמש הקופחת ומביטים פנימה אל גן עדן, יש משפחות מבלות שם על שפת המים ,איש עם כיפה סרוגה שמנמן חולצה ירוקה ומכנסיים ארוכים רץ אלינו ופותח לנו את השער.אנחנו שמחים .
"אמרתי לך, כולנו אחים "כבר מרגישה יותר טוב ..מוצאים מהמכונית :את הילדים +שמיכה+בקבוק מים +דלי וגלשן .
גן עדן , נופשים בבגדיהם במים ,הכי צנוע להיכנס בבגדים אל המים .
מעודדת את הילדים להיכנס אל המים אני מכניסה רגל וקופאת על מקומי.. מי שלגים נקיים זכים מברווזים לי את האצבעות ,אחרי כמה דקות שעומדים בהם ללא נוע קצות העצבים קופאים ואז כבר לא קר כלכך ,יש הקוראים לזה "מתרגלים" .
לא נשארתי להתרגל.
יושבים על גדת הנחל נהנים מהקרירות .
הניאו - סוציאליסטית שבי מתרגזת על השער הנעול ,ולמה בעצם אנחנו צריכים פרוטקציה כדי להנות ממה ששייך לכולם.ו"מה זה פרטי?"  ו"מי אמר שפרטי?" ונזכרת בכל הרשעים שגונבים את החופים ,אלה של הכנרת ואל של התיכון .מעמידים בוטקה עם שומר מסכן ודורשים תשלום (חוף אכזיב,קיבוץ שדות ים , חוף ניצנים,ועוד ועוד...)"חכו חכו המהפכה תסגור חשבון עם כולכם".
אח"כ מבט מהיר אל עבר שולחן פיקניק, שמשפחת נופשים משאירה סביבו ערימות של כוסות פלסטיק בקבוקים וקופסאות שימורים ,
אני מבינה למה כל דבר נחמד כאן נעול.



1 comment:

  1. כל כך מדויק וכל כל נכון !
    אהבתי את התמונה של איתי היפיוף.

    ReplyDelete