Thursday, April 21, 2011

דני בת שתיים עשרה

קבלו את משפחת הדרי
כשהיינו שכנים במושב בני ציון, הם הגיעו להצטלם בסטודיו לרגל יום הולדת 12 של ים הבכורה,לא רצו צילומים רק שלה ,העדיפו משהו משפחתי.
כמובן,כשיש משפחה כזו יפה מומלץ צילום משפחתי..
השנה דני בת 12. כאשר מירב התקשרה לתאם צילומים אמרתי לה דבר אחד -ים ,צילומים בים,בחוף היפה שתמיד חלמתי לגור קרוב אליו(והנה התגשם החלום).
לא יכולתי להזמין יום מושלם יותר ומשפחה מתאימה יותר לצילומי ים ,שזופים גולשים ופוטוגניים. השמש שיתפה פעולה והסתתרה בין ענני אפריל.
יצא מקסים. מירב מעצבת גלביות ומוכרת אותן בחנות שפתחה בתל אביב הצעתי לה להביא קולקציה שנצלם ,24 שעות אחרי הצילומים התמונה של משפחת הדרי קופצת באוויר כבר הפכה לעלון הפירסום של החנות ,
פעם בשנתיים מפגש לצילומי משפחה זה דבר כלכך חכם שאני מעריכה את היוזמות האלו בכל פעם מחדש. 


















* אוצרת רגעים : צילומים ליום הולדת ,תמונות משפחתיות , תמונת פרופיל לעסק .
גם לכן יכולות להיות יפות כאלה . לפרטים והזמנות 05224540320

6 comments:

  1. איזה יופי, צילומים משגעים, במיוחד הקופצים...

    ReplyDelete
  2. אם זאת טבילת האש שלך לא יכולת לבקש אובייקטים יותר מוצלחים, פשוט צילומים מדליקים ומוצלחים של משפחת הדרי הפוטוגנית, השמחה והיפה. הצלחה בהמשך (הפלטפורמה אכן מושלמת)!! אשמח לבקר שוב, סילביה

    ReplyDelete
  3. תודה,
    אכן משפחה מקסימה.
    סילביה ,תודה על הביקור את מוזמנת שוב ,טבילת האש שלי היתה בערך לפני רבע מאה ..אבל בכל פעם אני מתרגשת כאילו זו הפעם הראשונה רק פחות לחוצה..תמיד יש את גורם ההפתעה בצילום.

    ReplyDelete
  4. כן מההתלהבות מיהרתי להגיב לפני שנכנסתי לבלוג, אני אוהבת את הזרימה ברגעים שאת מספרת עליהם דרך הצילומים בליווי המילים (או להפך). שורד אהבה וסיפרה עליך...:))
    סילביה

    ReplyDelete