Monday, April 4, 2011

מפלצת באמבטיה (פוסט ממש פשוט )

הקטנה היתה חולה חיפשתי משהו שירגיע אותה מצאתי - די וי די של יהודית רביץ ומיריק שניר -גם אני רוצה חיבוק,או בכינויו 'דב' ע"ש שיר מספר אחד -.. 'דב עלה לה לה לסולם וגילה לה לה שם עולם '.. איזה כייף לחזור אל הסרט המקסים הזה,פשוט ומלא רגש עדין כלכך ונעים לצפיה . כשהוא מתנגן בבית יש שני שירים שמושכים אליהם את אחיה הגדול אחד הוא שיר שבו מציירים הילדים בצבעי מים -מייד זיהיתי פוטנציאל ציור ושאלתי אותו אם הוא רוצה גם לצייר בצבעי מים 'יש לנו?' הוא שאל בהתפעלות (אין מה לאמר עם הראשון היה לי הרבה יותר זמן וחשק לצייר לכייר ולשחק..טוב שהם מעסיקים זה את זה את זו ואת עצמם )מייד שלפתי ערכת צבעי מים ומכחולים וציירנו יחד שעה ארוכה . השיר השני שקורא לו מהחדר לבהות ולקוות הוא שיר האמבטיה 'אבא יעשה גם לי אמבטיה עם המון קצף ' הוא חולם בקול ..כמה קל להגשים חלומות. בחמסין הראשון פתחנו את עונת אמבטיות הקצף אפשר לשהות במים כמה שרוצים הם לא מתקררים ולא צריך למהר לשום מקום.
גם אני רוצה ,אמבטיית קצף כמו פעם עם המון קצף אמבט ירוק -בת אורן ,מלא כימיקלים שהיום כבר לא נכנסים אלינו הביתה ..חצי בקבוק סבון תינוקות לאמבטיית קצף אחת,בסוף הוספנו שמפו רגיל בשביל האפקט.
והגדול קורא לי לבוא עם מצלמה ...



9 comments:

  1. היי נעה. הדי וי די הזה מקסים. כל כך מרגיע וכיף אפילו סתם להשאיר את השירים ברקע. אנחנו מאד אוהבים אותו. עכשיו (בזכותך) מתנגן לי השיר שכתבת פה..'דב עלה לה לה לסולם וגילה לה לה שם עולם '
    צילומים מתוקים (:

    ReplyDelete
  2. פוסט מקסים, דיסק מקסים ותמונות מקסימות! והילדונת - מקסימה ומתוקה :-)

    ReplyDelete
  3. הי נעה, פעם מזמן, באותו מקום, באותה אמבטיה, עשיתי מקלחת לשני המתוקים של עידית, עם מלא בת אורן, והמון קצף, ובמקום הדיסק אנחנו שרנו (וזה איכשהו עבר) הצילומים שלך הקפיצו לי את הזכרון משם
    אהבתי את הכובע קצף..

    ReplyDelete
  4. ענת, באותו בית באותו מיקום אבל את האמבטיה החלפנו..המקלחת כאן היתה קצת יותר מידי קיבוצניקית בשבילי מכוערת וקרה -צינור משתלשל מהתקרה ושיש על הקירות ,אבל הזכרונות מהבית הזה חמים..כמעט כל בעל מקצוע שהיה כאן בזמן השיפוץ סיפר לנו זיכרונות מהבית הזה. וכמובן ..עץ המנגו..

    ReplyDelete
  5. תארתי לעצמי.. איזה כיף לגור בבית שהאופי שלו מעוצב עם מה שאתם יוצרים + בונוס, זכרונות חמים של אחרים
    (:

    ReplyDelete
  6. איזה מותק, תמונות נהדרות. מהו החומר הבעייתי?

    ReplyDelete
  7. SLS- Sodium Lauryl Sulfate
    אני טורחת וקוראת את רשימת המרכיבים על מוצרי הקוסמטיקה שלנו,שילב למשל לא משתמשים בחומר הזה מה שהופך את המוצרים הזמינים והזולים שלהם לקבועים אצלנו בבית.אני עצמי אוהבת את המוצרים של לבידו וכל מיני חברות אחרות שמיצרות קוסמטיקה מחומרים לא מסוכנים כמו איה נטורל ,כמובן יש את ל'אוקסיטן אבל אני משתדלת לרכוש תוצרת מקומית.וגם קונה..
    חומרי ניקוי למשל - חומץ סודה לשתיה ומלח לימון -עושים את העבודה מבלי להרעיל אותי . וכביסה..או כאן עליתי על קסם אמיתי -פתיתי סבון,כמו פעם ריח נפלא רכות זול וזמין במרכול הקרוב..
    לגבי SLS אני מפנה אותך לטקסט הבא :
    המבהילים :
    http://www.time2focus.com/index2.php?id=12725344
    הממלכתיים :
    http://www.health.gov.il/pages/default.asp?pageid=977&parentid=160&catid=38&maincat=11

    עכשיו, האם זה חומר מסרטן? מעורר גירוי? מיבש?..לא יודעת אבל אני לא לוקחת סיכון מיותר.ברור לי שהפחדות הן עסק מכניס אבל גם מחלות .
    תשובה ארוכה מאחת שמשתדלת להזיק כמה שפחות ...

    ReplyDelete
  8. שרון קסטן -
    תמונות מקסימות שמתחברות למילים פשוטות ונוגעות
    איזה כייף בבית משפחת זני ...

    ReplyDelete
  9. עם צבעי אמבטיה ותקרה מתאימים זהו חדר מאוד נעים

    ReplyDelete