Tuesday, January 11, 2011

העיתונות ואני

מצאתי קישור לכתבה ישנה שהתפרסמה בידיעות אחרונות 
מייד אחרי כתבה אחרת שהתפרסמה בהארץ 
לקוחה התקשרה ואמרה שהיחסי ציבור שלי עושים עבודה טובה ..צחקתי כי אין ולא היה לי משרד יחסי ציבור..למרות שזה ודאי לא מזיק.
בכל אופן מהכתבות הtלה למדתי לא לדבר עם כתבים בחופשיות יתרה ,לכתבת ממעריב שהתקשרה אח"כ ורצתה סיפורים יותר מיוחדים 'למשל נערות עם הפרעות אכילה או כל מיני דברים פיקנטיים אחרים' כבר סירבתי בנימוס .
לאחרונה החלטתי עם עצמי שאני בכלל לא אפרסם את 'צילומי בוק לבת מצווה'
מהתחלה המילה בוק עשתה לי חררה 'עצם השימוש במונח מוכיח חוסר ידיעה ,בתחילה הייתי מתקנת ומסבירה את ההבדל בין בוק=תיק עבודות על עבודות שכבר עשית 'לעומת צילומי טסט שזו התנסות מול מצלמה..
אבל את מי מעניינת המקצועיות?
ואח"כ הגעתי למסקנה שיותר ויותר בנות 12 רוצות להצטלם עם איפור ונכנס להן הג'וק הזה של 'בוק' ,ואני לא עושה משהו שלא מסתדר עם האמונות האישיות שלי:
אני חושבת שאין לילדה בת 12 מה להצטלם באיפור ולהביא "סטיליסטית" שנסחבת עם מזוודה מלאה בגדים של פריחות ,כובעים מטופשים וצעיפים בהדפסי נמר.
אם לעשות אז כמו שצריך עם שיער ואיפור ובגדים ואם לעשות כמו שצריך  אז לא בגיל 12 .בגיל 12 לא צריך
ומאז באורח פלא לא מתקשרות אמהות שרוצות לצלם את הבנות שלהן על אופנוע עם 'אביזרים'(??) בעירום חלקי ...לא רוצות שהגרפיקאית תדביק תמונה שלהן כאילו על מגדלי עזריאלי ,ותודה לאל לא בבקיני בחוף הים.
רק אמהות שרוצות פורטרט לא הפקת אופנה מזוייפת.
ועם זה אני הולכת בשמחה ,כי זו באמת תקופה מיוחדת וצריך לגשת בעדינות ולהסתכל טוב טוב יחד החוצה ופנימה ורק אז להתחיל לצלם .
רציתי רק לשים קישור לכתבות ויצא כאן מניפסט פמיניסטי ...
* צילומי פורטרט מקצועי מכבד . גם לבת 12 . לפרטים והזמנות 0522454032

No comments:

Post a Comment