Friday, June 4, 2010

צילומי משפחה שישי בבוקר

גלית מצאה אותי בגוגל,אהבה את התמונות שבאתר
לאמא שלה יש יום הולדת חגיגי והיא רוצה לתת לה מתנה:צילומי משפחה מורחבת
אל הסטודיו בכרכור הגיעו : גלית ומשפחתה אח שלה שי ומשפחתו, אמא שלה צביה ,אחותה של צביה ושני ילדיה ומשפחותיהם
סה"כ 18 מצולמים ...
18 אנשים איך יכנסו לתמונה??חששתי ,הרקע יספיק? הזמן יספיק? ואם הילדים יסרבו להצטלם..
כל מיני חששות כאילו זו פעם ראשונה אני מצלמת..
ובסוף
הם הגיעו - בזמן !!
והספקנו ה כ ל וגם כמה קומפוזיציות שלא תיכננו
לכל משפחה תמונה לילדים ,לסבתא עם הנכדים,עם אחותה ועוד נשאר לנו עודף ..
כלכך נהנתי
אני מתמלאה אנרגיה ושמחה כשאני מצלמת אנשים משפחות ילדים זה כזה כייף
משהו עובד שם ..
עכשיו הם אוכלים להם צהריים במסעדה בבנימינה ואני כבר העלתי את התמונות לפיקאסה ויוצאת לקבל את פני הילדים שלי ..ביום ראשון אשלים את העבודה למלא רקע שחור היכן שהרקע לא הספיק..
תמיד כשמצלמת משפחות אני מתגעגעת לילדים שלי הפרטיים...
איזה כייף לי שיש לי עבודה כלכך נהדרת!!

*צילומי משפחה - בסטודיו או בטבע , מתנה נהדרת לעצמכן -לפרטים והזמנות 0522454032 






No comments:

Post a Comment