Wednesday, March 27, 2013

לאן תטיילו אחרי הצילומים ?...פוסט מלא כל טוב

כמו החמסינים של ניסן , פריחות ההדרים שממלאות את האויר במתיקות שאין דומה לה, הדף שלי בפייסבוק נמלא טרדות של ערב חג :מה מכינים? למי יש מתכון ל..? והכי הרבה : איך אני עוברת את החג הזה עם חמותי/אמי/אבי/דודתי המעצבנת/אחי אחותי/הילדים של בעלי הראשון/הנכדים של הנרי החמישי ..המון מתח המון רגישויות עולים וצפים בערב חג.
משפחתיות היא עסק לא פשוט , ומתח מרחף מעל חלק מהמפגשים האלו.
אנחנו אוספים את עצמנו לערב אחד .הכל .כל הקניות הפקקים הסידורים ההכנות הרגשות הפצעים הישנים החשבונות החדשים הכל מתנקז לכמה שעות של ישיבה מול שולחן החג.
ויושבים וקוראים בהגדה מילים בארמית ,משחזרים את עצמנו מילדות עד הערב הזה ,
וזה יכול להיות שמח וזה יכול להיות מייגע .

וזה מאחורינו.
 אבל היבלת עוד מגרדת.
אם היה לכם כייף אתם רוצים עוד (אני מקווה שהיה לכם כייף) אם היה לחץ לכם על היבלת אני מקווה שהבוקר הזה התעוררתם בתחושה שאפשר לנשום לרווחה .
כל מה שאתם רוצים זה לבלות עם המשפחה הקטנה שלנו,
להיות נוכחים רגע במשפחה שבחרתם ,להכיר במתנה שקיבלתם כשנולד כל ילד.
עכשיו אתם יכולים לנשום ,לנשוף ולהתמלא ברגש חם וטוב .

זמן איכות עם המשפחה זה עכשיו ,
זמן איכות זה אומר -מה שיכניס אושר ואיזון למשפחה ולכם.
זה חיבוק - כי כשאתם תתחבקו אצלי בגינה במשך חצי שעה ,בלי טלפונים,בלי קניות, בלי ויכוחים, והכי טוב בלי לדבר- רק לחייך .
תתמלאו שמחה שמפיץ הלב מעצמו. 
בני המשפחה שהצטלמה בשישי , ובערב החג כבר השוויצו לכולם עם התמונות שלהם, וסיפרו איזה כייף היה ,
גרמו לדודה לרצות להצטלם גם והיא התקשרה לקבוע סשן , אנשים שקיבלו כרגע החלטה ,ומאחרים כרוניים , טלפונים וסמסים מהבוקר ,
היה ביקוש אז  פתחתי עוד ארבעה סשנים בשישי בבוקר.
תרימו טלפון ותתחילו לתכנן את היום הזה סביב הנאה.

קודם כל תצטלמו אל תחכו שאחרים ישוויצו לכם בתמונות שלהם...
ואחרי הצילומים סעו לטיול כאן באיזור - ב"טיול" אני מתכוונת מינימום נסיעה ,מקסימות לשכב על שמיכה ולתת לילדים לשחק בחול או במחטי אורנים,לטבול רגליים בשלולית חורף אחרונה,ולחייך .

 לזה אני קוראת זמן איכות -כשלא צריך לחשוב "מה אני עושה הלאה" אלא "שיואו כמה טוב לי עכשיו "
תסמכו עלי,
אני מומחית בזה .
בעצם מהות המקצוע שלי היא להנות מהרגע...מכל רגע .
וזה אפשרי .

אז הנה פינות חמד (ללא דמי כניסה ! )
יש כאן גילוי של ארץ  זבת חלב ודבש, צריך רק לדעת להסתכל .

עין צור  -  נקבת מים , הליכה מעגלית, קסם של מקום .

נוסעים מבנימינה לכיוון זיכרון-יעקב בכביש 652 ושני קילומטר לאחר היציאה הצפונית מבנימינה מגיעים לאזור תעשייה קטן ולצמת הכניסה למגרש החנייה של בית הספר אורט בנימינה.
להגעה לנקודת ההתחלה ולהתמצאות על פי מפות גוגל נא להקליק כאן.


יערות הכרמל - אחרי השרפה משתקמים יפה .

רכס הכרמל הדרומי , יער עופר , שבילי אופניים וחניונים פשוטים.
לא צריך יותר מזה .


רמת הנדיב  על גניה המקסימים(עם סיכוי מסויים לעומס מטיילים אבל מקום שווה)תעשו סיבוב במרכז המבקרים,מבנה חכם אקולוגי ונעים . יש סרטון שרץ שם בלופ שמספר את סיפור המקום , ההסטוריה ,ומשפחת רוטשילד ששיחקה אותה באהבת הארץ . הסרטון עשוי טוב מעניין ואפילו נצצה לי גמעה בזוית העין כשהתרגשתי ממשהו שם..


נסיעה לאיזור ישובי אלונה :אביאל  גבעת נילי ,תקח אתכם לנוף ישראלי מקסים הרבה ירוק חורשות נחמדות,

 גן אהוד  נקודת חן, שאנחנו אוהבים מאוד, מקום יפה עם סיפור עצוב .

המקום מלא חיים ואנחנו תמיד נהנים בו כלכך אז אני מרגישה שהמשפחה של אהוד ז"ל עשתה טוב למען כולנו, ועדיף לזכור ככה בצחוק ילדים מתנדנדים .
(נוסעים מבנימינה בכביש 652 המוביל אל המושבה זכרון יעקב. הדרך תלולה. ממש לפני העלייה – מול הכניסה לתיכון אורט השומרון בנימינה, פונים ימינה לדרך סלולה שאחרי כמה קילומטרים הופכת לדרך עפר (כבושה היטב), וליד עץ אלון עתיק פונים שמאלה (צפונה) ונוסעים מרחק קצר עד לחניה של גן אהוד)

וזה מה שתראו שם ,אם תשבו בשעת אחה"צ על ספסל העץ הגדול שבו אני יושבת ומהרהרת .



ואם כל מה שבא לכם זה פיקניק ביער לא מטופל :
שימו ב waze  יער מצר, או  אלוני יצחק. ואתם מסודרים.

כמו כן  , אי אפשר לוותר על האהבה הגדולה שלי – הים.
יש לנו כאן ממש קרוב את חוף האקוודוקט  בקיסריה
והחוף המועדף עלי – חוף שדות ים.  

הקיבוצניקים , שחושבים שהחוף של אבא שלהם ,שמו שומר בכניסה ולא ממש מאפשרים להכנס עם אוטו אולי חג אז הוא לא יהיה,
(אז או שתתחמנו ותמציאו שאתם באים לבקר איזו משפחה בקיבוץ , או שתתחננו ,או שתתקשרו למשטרה או שהחוק בארץ ישתנה לטובת שאר האוכלוסיה,כך או כך זהו אחד החופים המקסימים ביותר.)
כיוון שהבטחתי אתרים ללא תשלום , אני לא יכולה להמליץ בלב שקט על החוף שאליו אני הולכת בכל הזדמנות , בעונה יש שם שומר והתשלום כ30 ש"ח ,אבל אני אוהבת את החוף הזה (ואולי עוד לא העונה) ושם נמצא מועדון הגלישה 'דאדיז ' וקובי שבונה גלשנים בעבודת יד , ויש שם קפה קטן צופה לים, ואנשים טובים.
הוא מסומן במפה שצירפתי (שייט וקייט במפה שלי).
דר עמיקם הרפז הכין מסלולי טיול לתושבי האיזור - אחד אחד מפורטים ומתאימים להליכה נעימה או רכיבה זהירה באופניים .
יש זמן להכנס לאתר ולבחור מסלול : מסלולים של דר' הרפז הטוב.

והכנתי מפת גוגל :
זהו ,יש עוד הרבה מה לעשות כאן , דברו איתי ,
כשאתם מצטלמים זכרו : לחייך לחבק לא להגיד לילדים מה לעשות , אני עובדת אתם נהנים..(שששש..אני נהנית יותר אבל אל תגלו )

מהירי ההחלטה או אלה שממש עכשיו נופל להם האסימון - כאמור פתחתי עוד סשו בשישי ,יש בו ארבעה מקומות פנויים. תרימו טלפון 0522454032

חג שמח
אביב וחופש אהבה ובריאות.
כל השאר זה אקסטרה ...



 

 


1 comment:

  1. מקסים! לגזור ולשמור ולהרשם מהר לסשן...:-)

    ReplyDelete