Thursday, March 21, 2013

הרשימה



בשבת עלה לי רעיון לראש,
בראשון דיברתי אותו.
יום חמישי עכשיו,
לפני שאני עוברת לשלב ההכנות : לקנות עוד מצות ושוקולד , להכין קנקנים יפים לשתיה קרה , להכין שילוט , לתלות הצללה , ולקנות עציצים חדשים לגינתנו הפורחת.

אני סוגרת את רשימת המשתתפים ,
במה שהפך להיות אירוע "בדרך לפיקניק עוצרים אצל נעה זני"
בתוך ארבעה ימים הרעיון שבא מהלב יצא אל החוץ ונגע בכלכך הרבה אנשים .
כמו שאוהבים להגיד בתוכניות ריאליטי "עברתי תהליך"
הצלחתי להאמין ולהפוך חלום למציאתו מתגשמת.
נותרו שני מקומות פנויים   אחד בחמישי , ואחד בשישי.
אני יודעת שהם יתמלאו ,אני יודעת שהם יעשו שתי משפחות מאושרות ממש בקרוב.
28 משפחות נרשמו ,
מעניין מי יהיו השתיים שיסגרו את הרשימה ?

כך או כך
אני שמחה וגאה בהפיכת ניצוץ של רעיון להרבה שמחה שתבוא.

ואם אתם לא מבינים על מה אני מדברת , הכל כאן
אם את רוצה את זה ,תרימי טלפון .
0522454032

*

2 comments: