Thursday, February 21, 2013

חמדיללה מבסוטית !

בחלום שלי אני מצלמת .
יוצרת.
בחיים שלי אני מצלמת 
מרוכזת ברגע השברירי הזה של הקליק.
שום דבר אחר לא משתווה לעוצמת הרגע הזה , זמן היצירה .
יש לי מה לתת ודרך המצלמה אני מצליחה להגיד אותו, לעשות אותו  בלי מילים.
מצד שני ,
יש כאן עסק .
שפועל ודופק ודורש את שלו , שמלא ב"צריך" ומלא התנגדויות , ולפעמים חסרה האמונה בדרך .
כי הכל במילים באוויר במחשבות.
ואני צריכה  את המימוש ,לראות בעיניים איך זה קורה.
 לא נרגעת ,חסרת מנוחה .
עד הזמן שאליו העסק מכוון - הצילום .
והלקוחות שלי - אנשים יוצרים .
העבודה אתם מולידה שיח , יציאה מהבועה שלי אל בועה של מישהו אחר.
רעננות וסקרנות גדולה .
שילוב של כוחות יוצרים ותוצאות שמוכיחות לנו שעשינו טוב. 
ככה גם בפרוייקט הנוכחי שאני עובדת עליו יחד עם הלקוח .
צילומי גלשנים .
כמה חדווה ויצירתיות יש במסעות הצילום הקטנים האלה בני שעתיים או שלוש ,
מדלגים בין לוקיישנים , מחברים חלום למקום  ,מתרגמים שפה ורעיון לויזואליות.
והנס הזה - היצירה הזו ההפתעות שמחכות לקרות מתרחשות לי מתחת לאף . מאחורי המצלמה.
ויש זמן לשתות קפה שחור לפני המשימה הבאה..
אז אני אומרת לעצמי (ולחברותי העצמאיות היוצרות )
תזכרי שאת כאן בשביל שיהיה לך טוב. תעשי את ה"צריכים"כי הם שם , הם צריכים לקרות , יש תהליך שרוצה הנעה .
אל תכעסי ואל תשפטי ובבקשה בבקשה אל תרדי על עצמך .
אם אפשר...
למשל: פסח כבר ממש מעבר לפינה.
ואת רוצה להיות מוכנה עם תמונות מקצועיות אבל ..
אבל אין לך זמן להתפנות לזה ?
אבל את עובדת יותר טוב בלחץ ועוד לא לחוץ ?
 אבל את לא בטוחה שיש לך כסף לעשות את זה ?
את מאמינה בעצמך ? 
מאמינה שמגיע לך וליצירה שלך מקום שמכבד את שתיכן ?
אני מאמינה.
ובגלל שאני מופרעת קשב , ובגלל שאני לא עומדת בלו"זים של עצמי שמתפוגגים כשאין מבנה מסודר .
אני מזכירה השנה מראש .
תתחילו מצעד אחד למען עצמכן וזה יקרה כבר מעצמו , האייטם היחצ"ני יגיע ממקום בלתי צפוי , ההזדמנות תדפוק בדלת ותרצה תמונה מהיום להיום.
ולך תהיה תמונה טובה לתת לה . 
תהיי נחמדה אל עצמך.
מגיע לנו . 
אחיותי ליצירה והעסקים תרימו טלפון ובואו לצלם.
וצאו החוצה ! 
האביב כבר פה 


* צילומים לעסקים שמתרגשים מהם - לפרטים : 0522454032




1 comment:

  1. הי בובה
    אני הרבה יותר מעודדת עכשיו :-)
    מרגישה כאילו כתבת את זה בשבילי במיוחד:
    ההתלבטויות ,הספיקות , החששות....עד שמתחילה איזה הנעה קטנה אשר באורח פילאי ממש, מפעילה עוד ועוד גלגלים ...
    פשוט להיות....
    תודה
    אוסי
    (ובע"ה בקרוב מאד אצור עימך קשר לגבי צילום של הבית שלי :-) )

    ReplyDelete