Monday, February 4, 2013

ככה יודעים

מרוב שאני מצלמת שכחתי לעצור ולכתוב.ו
אז בבוקר אחד עולים צילומים משלושה פרוייקטים שצילמתי .
ואני בכלל בסטודיו ביום ארוך ומיוחד עם צוות נשים אחת אחת."
אמא יש לך 18 בקשות לחברויות חדשות ו79 תגובות " 
הוא קורא אלי מהמחשב. בערבו של יום ארוך. אני נגשת ורואה שכל הדברים עלו ומבינה שזה באזז שקורה .
כשיצירות משותפות שלי ושל המצולמים פורשות כנפיים ומתפזרות בעולם. זה התפקיד שלהן להתפזר .
אני מראה לו בגאווה את התמונות .
הבכור מסתכל וקורא ומתעניין , הוא מעריך את הצלמת -אמא שלו ויודע שזאת העבודה שלי .
מבחינתו - העבודה שמאפשרת נעלי פקקים אדידס , מגיני עצם נייקי  ופיצה אוליו פעם בשבוע (:
(..חשבונות חשמל וחינוך פרטי זה פחות ממשי בשבילו..)
אבל הפעם הוא מתרגש מהמעמד . 
בכל זאת : רוקפור 
ב YNET 
זה הילד שבנסיעה לחוג מזמזם את הוויט סטריפס כי ניגן אותם בשיעור הרכבים בבית ספר .
ילד שמבין מדיה..והוא חושב וחושב ואומר לי :
"פעם אם קבוצת כדורגל גדולה תבוא לארץ ,אולי הם ירצו שתצלמי אותם .."
אוח מתוקי .
עכשיו אני יודעת שהוא מתרגש איתי
ואז הוא מנחית אותנו אל קרקע המציאות 
"הלוואי שמכבי חיפה יבקשו ממך צילומים... "
בתמונה , מה שצילמנו לאדוה ברונר . חכו לחורף הבא...

* צילומים שעובדים טוב עם באזזזז
  לפרטים 0522454032

No comments:

Post a Comment