Tuesday, December 20, 2011

נר ראשון - האור שבי

על העפר בשטח שלפני בה"ס מצאתי נר גזור מבריסטול כתום.ניקיתי אותו מהחול קראתי ,ילדה אחת כתבה בו "האור שבי " 
היא כותבת על עצמה :
"אני מצחיקה 
אני שובבה
אני מציירת יפה אני אוהבת לקרו 
אני אוהבת לכתוב
אני מלעת אהבה
אני אוהבת ללכת לבית ספר
אני מהירה אני חזקה אני חברה טובה."

ואני רוצה גם לכתוב ככה על עצמי את האור שבתוכי שלפעמים מרוב ביקורת קשה לי לראות.
הילדה הזו על סך האור שבה מוכרת לי .
גם אני מצחיקה שובבה אוהבת לקרא אוהבת לכתוב , גם אני חזקה, מהירה.
גם אני חברה טובה .
אני גם מציירת יפה ומצלמת יפה ומחברת בין ראש ללב למחשבה .
אני אמא ואני אהובה ואני בת ואחות 
ויש לי משפחה גדולה ויש לי שורשים עבותים באדמת הארץ הזו.

אני שמחה שהתכופפתי להרים את חתיכת הבריסטול הדרוסה .זה היה כמו לתת יד לעצמי הקטנה .אני רוצה לדעת מי הילדה הזו ולתת לה חיבוק אני רוצה להיות אמא של ילדה כזו . ילדה שיודעת מה האור שבתוכה.
לנר ראשון של חנוכה אני עושה לעצמי שוב תזכורת ,לזכור את האור . 
ולהגיד אותו . בלי להתבייש ובלי להסס.
תודה ילדה .
.

11 comments:

  1. וואו, זו הייתה קריאת התעוררות מופלאה לחג האור, תודה לך על השיתוף

    ReplyDelete
  2. אם הייתי כותבת על האור שלך הייתי על מה שציינת שאת נורא נורא מצחיקה וכותבת מקסים, אפילו תגובות לפוסטים של אחרים.

    ReplyDelete
  3. ריקי תודה .אנונימית בוקר אור
    גלית -את והשירה הצרופה בפוסטים האישיים שלך נר לרגלי..

    ReplyDelete
  4. וואוו, קיבלת ברכה משמיים, ועוד איזו ברכה

    ReplyDelete
  5. ריגשת אותי עד דמעות כנראה שגם אני צריכה חיזוק על האור שבי

    ReplyDelete
  6. תודה נעה על תזכורת מאוד חשובה.
    כתוב יפה ורגיש :)

    ReplyDelete
  7. התבטאות יהפיה של שתי ילדות האחת שלי והשניה של אמא אחרת...גם היא אוהבת .

    ReplyDelete
  8. איזה מתנה מופלאה!
    אין מקריות בחיים - זה הגיע אלייך ברגע הכי מתאים ונכון עבורך.

    ReplyDelete
  9. הפעילות הזו בבית הספר מוכרת לי כמורה בעבר. עד היום אני שומרת אתאותם נרות שהילדים הסכימו להשאיר לי. כל כך יפה ומאיר לכל אחד מהם את הטוב שבו - מחזק אמיתי עצמי. קל לנו לראות אצל אחרים וקשה מאוד לפרגן לעצמנו-ואמרו כבר חכמנו: "ואהבת לרעך כמוך", כלןמר איך נהאב את חברנו אם איננו אוהבים את עצמנו? ובשביל לאהוב את עצמנו, חשוב שנראה את האור שבנו. תודה לך על הרשומה הזו ותודה ל"מעשה נייר" שהובילה אותי אלייך

    ReplyDelete
  10. כל שנה המנהלת שלי בביה"ס היתה כותבת לי על האור שבי... ואני שומרת אותם.. ובכלל שמי אורית ונולדתי בחנוכה...

    ReplyDelete