Wednesday, January 8, 2014

השדונית חוזרת


מסקנות מסוף יום צילומים.
החורף של 2014-15 ע"פ DUENDE 
הולך להיות אחד הקשים (לבחור פריט אחד מכל סידרה)
והנפלאים (ללבוש את הפריטים האלה ! הבדים המחבקים והגזרות המושלמות )
אני לא יכולה להראות תמונות .
זה עדיין לא לפרסום.
אבל ,
רציתי להגיד תודה.
לצוות שעשה את היום הזה .
היינו שש נשים . שלוש אמהות ותינוקת אחת טריה ,שאנחנו מכירות עוד כשהיתה בבשא"ש*
(בבטן של אמא שלה)
צילומי קולקציה לחורף הבא , אחרי לידה , הדוגמנית שלנו חוזרת .
מראש ידענו שזה יהיה סשן אחר.
באנו מוכנות למשהו חדש.
"תינוקת על הסט "
הסטודיו החדש ישן שבו השתכנתי .
חם ונעים,עם רצפת עץ וגינה יפה ,חלונות אל נוף כפרי .
שקט .



ושש נשים : שלוש על הבגדים , אחת איפור ,אחת צילום
ואחת- שעליה לחבר בין כל המרכיבים - להפיח חיים בבגד : הדוגמנית .
אני לא יכולה להדגיש יותר מידי, עד כמה זה חשוב להצלחת הצילומים :ללכת על דוגמנית מקצועית, שמחוברת לבגד ,שמבינה מה היא לובשת ואיך לעמוד ,שלא צריך לבזבז זמן על להסביר לה ,זה כלכך הרבה יותר אפקטיבי , כלכלית - זה משתלם לקחת דוגמנית !
ומי שרוצה לצלם ומתלבטת מי שחושבת על החיסכון - אני אומרת לך זה חלק מהעניין  .
ומי שרוצה לדעת למה שתדבר איתי . לא נייבש כאן את הקוראות.

זה תענוג לעבוד ככה , עונג צרוף.
כל אחת יודעת את תפקידה. כולנו כמו כוורת נינוחה של פעילות ומוסיקה טובה ברקע .
המטרה : צילומים ללוקבוק של הסוכנות הניו יורקית שמייצגת את duende בארה"ב.
הדרך : קודם כל מקצועיות . ואז גם שמחה , ואהבה למקצוע.
וגם נהיינו כבר צוות קבוע ,ויש אהבה וחברויות .
ונוספה לנו גם רות , הקטנה .
בובת פורצלן ג'ינג'ית צחקנית ובוטחת , 
כל הזמן חגנו סביבה ,
ולא הפסקנו לצלם אותה .

אחחחח….
"הכנו לך הפתעה " אמרה לי חנה בבוקר כשהגענו לסטודיו .
והוציאה כובע קטן תפור מהבד של קולקציית החורף הנוכחי .
כובע ,בשביל התינוקת .
" כי אמרת שאת רוצה לצלם אותן יחד "
וכלכך שמחתי כשאולה הסכימה , והלכה איתי על זה, התמונה הראשונה של היום .



וקדימה לעבודה…החורף הבא יהיה רך וחמים, ומלא תפרים וזוויות כמו שאני אוהבת.
חכו לעוד שנה , תראו שאני צודקת.

וסיימנו  ה-כ-ל , בזמן כמו שרצינו . כולל הפסקות הנקה ,הפסקות משחק , וארוחת צהריים טובה .
אפילו הספקתי להיות בבית לפני שהקטנה חזרה מהגן…
תמונה אחת שאפשר לחשוף :

הצוות 
תודה ונשיקות :
אולה סתוי ורות המוזות 
אורלי מגן המאפרת 
חנה ששון 
בקי ששון 
אדוה ברונר המעצבת שחיברה את כולנו יחד ובעצם רקחה את הסימביוזה.
ואני - הצלמת -לא בתמונה (: 

יום צילומי קולקציה  , נגמר .
עכשיו לרוץ למחשב לצאת למילואים או לשתות קפה ולשחק איתם טאקי ..? 
ברוכה הבאה רות.


* רוצה גם לצלם כמו שצריך ?
דברי איתי 0522454032 


5 comments:

  1. היי נעה, כבר הרבה זמן שאני מאוהבת בצילומים שלך לקולקציות של אדווה ברונר. נתקלתי בהם בשיטוט באטסי והשאר הסטוריה. יש בהם איזה קסם ששום לימודי צילום לא יפיקו. עבודת הצוות שאת מתארת בפוסט היא כנראה חלק לא מבוטל בקסם הזה. לגבי מה שאמרת על צילום עם דוגמנית אני לגמרי מסכימה, אבל צריך גם לא מעט מזל כדי למצא את הדוגמנית הנכונה. אני מודה שתקופה ארוכה הייתי בטוחה שאולה היא אדווה... עד כדי כך היא מזדהה עם הבגדים.

    ReplyDelete
  2. תודה פולה, כיף לשמוע ;)
    אדוה

    ReplyDelete
  3. פשוט בלוג מעלה!
    http://takeapicture.co.il

    ReplyDelete
  4. אפשר לשאול מאיפה מגילת הקליגרפיה היפייפיה?

    ReplyDelete