Tuesday, November 5, 2013

חמש נשים בפורד כחולה..

אתמול היינו איזה מליון וחצי נשים יוצרות , בבוקר של הרצאות בנושאי שיווק שאירגנה לנו מיה לנדאו.
היה יפה ואלגנטי  , עם כל מיני סוגי נשים (ומלא נעליים מהממות). מקשיבות ומניעות גלגלים..
ולא היתה אחת מבין המרצות ,שלא ציינה והדגישה שיצירתיות צריכה ת'כלס ,ועבודה שחורה כדי להגיע לרגע בו היא הופכת מרעיון למשהו שקורה, ואחרים רואים אותו ,קונים אותו .
ובעברית : אם אין בסוף מוצר את לא קיימת.
ובמציאות של 2013: אם אין תמונה של המוצר - אין מוצר .
ומה זה אומר עלייך ..(?)

הנה תמונת מסך מהרצאה של אלישבע שהעיפה לכולן את הראש :
קישור למצגת 




בדרך הביתה דיברתי עם מעצבות מתחילות על הדרך הקשה אל ההצלחה.
איך את צריכה לספור כל שקל ,לקבל החלטות ,להוציא אל הפועל את מה שרץ לה בראש ,המון עבודה סזיפית שקשה פי כמה לאדם יצירתי.
ודיברנו על צילום .
כולנו יודעות ומסכימות שצריך תמונה שתייצג את המוצר שלך , בצורה טובה , שתתפוס את המיוחד שבך שתבדיל אותך מכל היתר.
אבל התקציבים מקשים מאוד , הרבה מעצבות נאלצות לוותר על הדבר שמחבר בינן לבין הלקוחה שמעבר למסך - הצילום.
ונכון שאת מתוקצבת בקושי אם בכלל , אבל אל תתפתי למחיר בלבד , כי אם התמונות יצאו גרועות את גם הוצאת כסף על משהו וגם לא מקבלת כלום ..או מקבלת אבל לא מה שיעשה את העבודה לא יריץ אותך קדימה.
אם התמונה גרועה או בינונית - את תלכי לאיבוד ...

אני מחוברת ללקוחות העסקיות שלי , מעניין אותי התהליך שהן עוברות אני מאמינה במוצרים שלהן.כשהן מגיעות אלי לצילומים אני רוצה שזה יצליח לנו, רואה את היצירה כמשותפת , ומשקיעה את מה שיש לי לתת .
ועד כה ,טפו טפו , יש תוצאות.



נזכרתי שבערך לפני שנה עשיתי יום מיוחד של צילומים , שהוא התחלה של משהו .
שמאפשר לך לפתוח חנות , שמאפשר ללקוחות לראות מה בעצם את עושה.
וחשבנו אולי לעשות עוד פעם יום כזה ,ואיך לעשות את זה ?
כמה פעמים בשנה ? פעם אחת? כמה זמן צילום ? מה יספיקו ?
"את יכולה להדריך אותן לבוא מוכנות, כמו שעשית איתי , זה מאוד עזר לי " 
אמרה לי מעצבת שצילמתי לה לא מזמן

וככה עד שהגענו לכרכור ופיזרתי את הבנות, חזרתי אל המחשבות.

בהרצאה הפותחת אתמול מיה הציעה: "תהיו נדיבות "
תחלקו רעיונות , תנו מעצמכן .
אני יכולה לעשות את זה !
אני בין כה עושה את זה עם הלקוחות שלי..
אז עכשיו נגדיר את זה מסודר :
זה היה פוסט שמסביר מה שעובר לי במוח בנסיעה מחוות אלנבי לכרכור-
 איזו בעיה מתקילה אותי ואיך אנחנו פותרות אותה . ואיך זה בא לידי ביטוי בפועל ?
הוא מסביר גם לי ..(:

ואח"כ יהיה פוסט נדיב : איך להתכונן ליום צילומים כדי להשיג ממנו את המירב ?
ויהיו בו גם צילומים של מוצרים ,לא רק דוגמניות.

ועכשיו - לקבוע תאריך
ימים שלישי ורביעי ה20.11.13 - 19 מבוקר עד אחר צהריים .

"לא תפסיקו לחייך 2 " יוצאת מן הראש אל הפועל .

אני לא מבטיחה לכן שהמכירות ינסקו במאתיים אחוז יום לאחר הצילומים , אבל מבטיחה בלב שלם שהתוצאות יהיו טובות , בדיוק כמו שאתן .
ואם את רוצה אבל פוחדת ,או אם את רוצה להבין על מה מדובר קראי את הפוסט "לא תפסיקי לחייך "
הקונספט נמצא שם.

ואח"כ תשני על זה ,ודברי איתי 0522454032 או במייל noazeni@gmail.com

*והתמונות מצילומים שעשיתי לחנה ששון colehands  , שהיתה אחת היועצות החכמות בנסיעה מלאת השראה. הנה החנות שלה באטסי








1 comment: