Thursday, November 15, 2012

סינרגיה מוֹכרת

הלקוחות שלי עובדות יפה . כייף לראות אותן פורחות .
קודם כל הן יוצרות מוכשרות שהולכות עם החלום, גם אם קשה בהתחלה,גם אם הדרך מבהילה ,הן הולכות על זה .
בהתחלה מצלמות לבד ,אחר כך מחליטות להשקיע בעצמן ומזמינות סשן צילומים.
תמונות מוֹכרוֹת-  לא רק מספרות לא רק מייצגות - הן עושות את המכירה .
תמיד ידעתי , עכשיו אני רואה .
בזכות שיתוף בתהליך אני רואה את הטבלאות בחנות האטסי
אני רואה אל כמויות הלייקים בעמוד העסקי
אני מקבלת מהן מכתבים מרגשים והן מספרות לי ולעולם על התהליך המרגש שקורה להן,
הנה דוגמה: 

"אני בהלם...

אני שמחה...
אני מוחמאת ונבוכה...
אני עדיין בהלם...
אני מתרגשת...  
אני חושבת בלי הפסקה...
אני מוצפת....
אני נרגשת...
נגשת למחשב כל דקה..."

רחלי באה להצטלם ביום מרוכז של צילומים שעשתה ליהי ממותק בוטיק סוכר ללקוחות הכי טובות שלה , חיפשה הזדמנות לצ'פר את הלקוחות שלה ומצאה אוצר .
היא רצתה לתת להן תמונות ונתנה להן חלום שמתגשם .(על הרעיון תוכלו לקרא כאן
וקיבלה על הדרך תנועה חזקה בחנות , בבלוג, באתר שלה .
קוראים לזה באזז
והוא הכי מצליח כשיש שיתוף פעולה  .

רחלי הצטלמה במשך עשר דקות בערך, על אותו רקע כמו כל הנשים האחרות שהצטלמו ,
אבל היא התכוננה היטב לסשן
ובנתה על הסט האחיד עולם משלה .
וזה הצליח לה .
הבוקר הגיע אלי הפוסט המרגש שכתבה בשעת לילה מאוחרת כשלא הצליחה להרדם מרוב התרגשות .
בעקבות הצילומים היא קיבלה כלכך הרבה תגובות נלהבות שהחליטה לפתח מוצר חדש פתחה דף עסקי בפיסבוק וההצלחה כבר סוחפת אותה בין סדנאות למכירות למפגשי נשים יוצרות.
היא משתפת אותי ומספרת לי על התהליך ואני מתמלאת שמחה ותחושת הייעוד מלבלבת:

"..ברגע שהתמונות עלו לפייסבוק, חשבתי שיהיה נחמד לפתוח דף עסקי שירכז את התמונות האלה... ומאותו הרגע השתנו חיי!
LIKE אחרי LIKE ותוך כמה שעות התקרבתי ל-200 לייקים. מיילים עם שאלות, התעניינות בסדנאות, התלהבות גדולה ופרגון גורף ואני בהלם. בסה"כ חשבתי שאמכור כמה טופרים מצויירים ואולי מישהו גם ירצה ללמוד את זה...

אדוה ברונר ממשיכה לשעוט קדימה ונראה שאין סיבה שזה לא יקרה, זו שנת הפריצה הגדולה שלה .
היא זכתה בתחרות המעצבת המבטיחה של כלכליסט, השתתפה בשבוע האופנה בתל אביב , קיבלה שער במגזין אופנה , ודאבל בספר עיצוב , בנתה אתר חדש ומדליק . פתחה שווקים חדשים בעולם .
והחנות שלה באטסי מוכרת כמו שלא מכרה מעולם .

" מסקנות עד כה-החלפת התמונות בחנות הביאה לגדילה משמעותית בכניסות לפריטים- התמונה הראשונה גורמת לאנשים להקליק ולרצות לראות עוד - ולאט לאט ישנה גם עליה במספר הכניסות לחנות עצמה, אתמול גם מכרתי XX פריטים עם תמונות חדשות ( שזה יפה בהתחשב שבחודש האחרון כולו מכרתי X פריטים) אמשיך לעדכן- שתהיה שבת שלום (:
איזה כייף לפתוח את אטסי ולגלות שאנחנו בעמוד הראשון !!

ואת כל זה היא מספרת ומשתפת ואני מרגישה שיש לי חלק בזה.
כי כמו שאדוה הסבירה לי - כשהתמונה מושכת את העין אנשים מקליקים עליה מסתקרנים ונכנסים אל החנות, משם הדרך אל המכירה קלה יותר, כי האימג' שנחרט במוחם לא מניח להם ללכת לישון לפני שהזמינו את הבגד הנחשק .
קוראים לזה סינרגיה - וזה קסם שעובד כשמשתפים פעולה .

תעשו לי טובה אישית - אל תחסכו בצילום !
לא משנה במי תבחרו לצלם לכן ' אל תלכו לחאפרים ,
צילומים ב"מאה שקל" יחזירו אתכן אל שולחן העבודה , בלי חומרים לפרסום ועם אכזבה ששום פוטושופ לא יוכל לתקן.
עדיף שתחסכו ותמתינו, כמו למסעדה טובה ,כמו שוקולד איכותי ,
יש הבדל גדול בין צילום איכותי לכזה שצריך לשבת אח"כ לעבוד עליו כדי שאפשר יהיה להשתמש בו בכלל...
ומדובר כאן על הדרך בה אתן מציגות את העסק שלכן בפני העולם.
העולם עובד על דימויים והם חייבים להיות טובים לשקף את הייחוד שלכן,
אתן רוצות לבלוט בקהל ולא להיות אחת מסרט נע .
תשקיעו בעסק שלכן.
תצליחו !

* צילומים לעסקים שרוצים לצמוח - לפרטים והזמנות 0522454032 

No comments:

Post a Comment