Friday, March 16, 2012

" משנשפת את הפנין " הילאה רבת קסם


"בזמן האחרון לא בא לי לשתף.." אמרתי לליאת "זה קורה ,גם לי יש תקופות כאלה" ענתה תשובה מרגישה ...
"מאז שיש לי אייפון אני משתפת בקלות בפייסבוק וזהו , הבלוג אכל אותה " אמרתי אתמול לשירי .
"התחלתי לקרא אותך " אמרה לי זהר השכנה ומיד התכופפתי מרוב מבוכה, מילא שקוראים ומגיבים במייל..אבל להיות פנים אל פנים זה מביך אותי משום מה.
אז הנחתי לעצמי ולבלוג ול'כן או לא 'שיתוף . וחייתי את חיי בשקט יחסי .
חודש של ילדים חולים ואח"כ אני . ועכשיו לאט לאט חוזרים לשגרה (רק כדי שתופר שוב בחופשת פסח )
הרבה חברות וילדים ומשפחה ונכנסים ויוצאים ואופה ואוכלים ומרק וגילי פתחה קפה מול הבית שלי ורמלה לוד ובושאייף הצדקת ומיה לנדאו ושירי מפטיש בראש וליאתי נוסעת לאפריקה ומלחמה ומפגיזים אצל ההורים ..המון דברים.
והיום 
שישי בבוקר 
הילאה 

קבעתי תור בליל אמש, כשענת מגל העלתה תמונה של פולי קקאו שהילאה מרחה לה על הפנים..נזכרתי באישה המיוחדת הזו וביקשתי לי שעה תחת ידיה.
וכמו שנכנסתי ככה רציתי לשתף לספר להודיע ולצלם.
"את לא תתחילי לצלם עכשיו עם האייפון ?נכון?..."שאלה אותי ליאתי מזועזעת מהאפשרות .
אבל הייתי רק איתו אז צילמתי עם האייפון כדי שתראו ותקנאו .
הילאה רוקחת מעשבים קקטוסים ושמנים ,מיני מסכות ומרקחות יפות לעור הפנים וטעימות על הלשון .
היא מעיין של ידע וחכמת חיים ,משכילה ומשתפת במתכונים למזון רוחני וכזה שלועסים עם השניים.
כמו פרידה קאלו גם היא שכבה עשור רתוקה למיטת ילדותה , קראה את התנ"ך ואת הברית החדשה וראתה כי טוב.בגרה ולמדה מקצועות מורכבים ואת כל הידע שלה פלוס חכמה טבעית וחוש טוב למה בריא היא משלבת בשיחה ובטיפול .
אם תגיעי באוזניים כרויות (ורצוי להביא גם פנקס ועט) תצאי משם ריחנית ומלאת מידע. 
המפגש איתה תמיד פותח לי את הלב מעסה אותו ברכות ומחזיר לי את החשק לשתף לספר לגלות .
קוואקר פרחי לבנדר ויוגורט לניקוי , עברית מתנגנת במבטא פורטוגזי כבד , ידיים חמות ועדינות , חדר טיפולים שנראה כמו מטבח של קוסמת .
עיסוי פנים ואח"כ רגליים ואני שוקעת אל מיטת הטיפולים ומתעוררת מטושטשת מרוב הנאה.
אלוורה מהגינה , חימר ירוק , אכניצאה , דבש , וקינמון.
 ןלקינוח תה קינמון נענע וזנגוויל .
אני מזמינה אותה לקטוף לבנדר אצלנו בגינה.
וצועדת הביתה .

הילאה*
פתחה לי הבוקר את הראש ואת הלב.
שבת שלום. חזרתי . 


*ככה כתבתי את הפוסט: ביד אחד כשתמרי יושבת עלי משחקת לי בשיער, נרדמה..
*צודקת ליאת האייפון = חרא של מצלמה (אבל מכשיר נהדר!!ועוד לבן..) 

*מספר הטלפון שלה 0504521479
* על הילאה אפשר לקרא אצל רונית  אצל ענת  והכי טוב לפגוש באופן אישי.
הנה כאן גם אפשר לשמוע אותה ואת העברית המתנגנת שלה "משנשפת את הפנין" 

No comments:

Post a Comment