Wednesday, February 23, 2011

להתנשק עם שלומי שבן *

אני עובדת ומקשיבה לשלומי שבן והפסנתר שלו, או, אולי זה הפסנתר ושלומי שבן ?
איזה מוכשר ,מהתחלה אהבתי אותו,מהתחלה הוא היה אמיץ ומיוחד.
אנחנו מקשיבים לו בנסיעות, קניתי את הדיסקים שלו ברשת - הורדות חוקיות זה הכי מתאים לי , סיפוק מיידי .
ביצירותיו הוא מחיה תמונות במבט  ציני ,לפעמים ממש רע ובמקביל באותו מקום באותן מילים נשמעת רגישות ופגיעות .מה שנקרא -זה שהוא משכיל לא אומר שהוא לא מרגיש...
על הבמה של 'מופע אריק אינשטין בפארק ',על פסנתר כנף, בחום והלחות של אוגוסט ,הוא לקח את  האלפים שהיו שם בפארק ,לנסיעה חורפית צפופה ,הביצוע שלו היה כלכך חכם שהפך מ'ביצוע' לשלו .אחרי המופע נתתי את הדיסק שלו 'עיר' לחבר ששאל 'מי זה היה על הפסנתר???' .
במגדל הפזמון יש ביצועים לשירים של אחרים וגם כאן הוא מביא את עצמו בביצועים פסנתריים ,יש שם את הצרפתים הישראלים והבילויים האהובים עלי באופן מיוחד.
אז במוצאי שבת הבאה יש הופעה שלו בברל'ה ,ראיתי מודעות ,והפעם אני לא מחכה לחמישי בערב שלפני להתקשר ולגלות שאזלו הכרטיסים .
היה פעם מבצע של יצרני בירה : אמנים באו להופיע בסלון ,הייתי שמחה להופעה כזו בסלון אצלנו אפילו יש מקום לפסנתר כנף ,אנחנו נעמוד במטבח ...


*צלילה שלי אמרה, אם אנשים היו יודעים
בחלומות של מי הם מככבים בתור מה . (מאיר אריאל זצ"ל)







1 comment:

  1. שבת,אני שמה שוב את 'מגדל השיר 'לנגן בסלון יותם שומע ואומר לי 'זה שוב שלומי שבן'? 'כן' 'האמת ,השירים שלו הם יותר כמו סיפורים.זה מה שמגניב אצלו'יותם בן שמונה וחצי מבין עניין (שנים של האזנה לדגנחש ורוקפור עושים את זה לילד)

    ReplyDelete