Wednesday, June 11, 2014

ליאה ,והזמן שטסססססס

צילמתי אותה כשהייתה בבטן של אמא שלה .
עקבתי אחריה עם המצלמה , כשגדלה וצמחה .
והיום סוף סוף צילומים לכבוד בת מצווה ,היא התקשרה לשאול אם אסכים לצלם אותה , לי לא היה ספק ..זה הולך להיות בוקר כייפי .
כל היום יחד אוכלות זו לזו את הראש ומצלמות ,
הכל כרגיל אבל עם איזו תכונה מיוחדת . הילדה בת 12 ..
לבקשתה לקחתי אותה אל החוף האהוב עלי - קיסריה .
בזמן שהיא מחליפה בגדים אני מזהה מרחוק מגיעה חותרת על סאפ אדום .
״...אוי איך אני לא במים..״

אחר כך נסענו לכפר הירוק אל החווה .
באוטו על הדרך  עשינו סלפי...
למדתי ממנה לעשות ״פרצוף תמונה ״

בחווה היא עברה לבגדי רכיבה (שאין יפים מהם , אני צריכה כאלה )
פגשתי את ססיטה הסוסה הבלגית שלה ״ססיטה לא סוסיתא , הבנתי ״.

התרגשתי במיוחד לראות אותה קופצת עם הסוסה החדשה , פעם ראשונה שלהן באימון קפיצות משותף  ,
זה נורא מפחיד (אמא שלה קפצה קצת בכסא בכל פעם שהילדה והסוסה עזבו את האדמה ועפו )

מאז שיש לה סוסה אני כל הזמן רוצה תמונה שלהן יחד , לא אכפת לי ״בוקמצווה ״ לא מעניין אותי החלפות בגדים. רוצה תמונה שלה עם הסוסה !!
אבל הסוסה היפר אקטיבית , כל הזמן זזה , אי אפשר לעצור אותן לרגע .
אז חיכיתי שירגעו , ושליאה תלבש כבר את הג׳קט .
רציתי אירופה , בתוך החום הזבובים והאבק...
קיבלתי. חלקיק של שניה .
הקשר היפה בין ילדה לסוסה , התאמה מושלמת בתנועה ,
וקליק...


אחר כך , בחדר שלה , אני מגלה על מדף את התמונה שצילמתי אותה כשהיתה בת ארבע אולי פחות..ובא לי לבכות

״ואוו ״ אני חושבת בקול ״איך הזמן טס ״.
קלישאה אבל נכונה . הזמן טס לי מול העיניים , אני זוכרת כל תמונה מתי ואיך צולמה .
״יאא ליאוש איך את גדולה ״ ומצלמת אותה .


ועוד אחת .
ואחר כך בסוף בסוף , נתתי לה את המצלמה שלי והיא צילמה אותי .
אנחנו צוחקות על עצמנו ואומרות שזה גנטי  ״היופי והכשרון..החכמה והמהממות ״ (כן כן אנחנו עפות זו על זו צוחקות קצת על עצמנו )
אבל אנחנו לא קשורות בקשר דם ,זה לא גנטי (:
אלא בקשר של אהבה .
והיא באמת מצלמת טוב .היה לנו כייף התרגשתי כמו בת 12 .
מזל טוב ליאה שלנו .
שתגדלי ותפרחי ותמשיכי ולחבק ולנשק סוסים .
(אמא שלך ואני לא מתות על הרוק שלהם פשוט..)



* צילומים לילדה שגדלה :  זה לא חייב להיות בסטודיו , אני לא פס ייצור , ואת לא חייבת להיות אחיינית שלי בשביל שאצלם אותך , ושיהיה כייף .
לפרטים והזמנות 0522454032 *



2 comments:

  1. זה שאת הוצאת אותה מהממת-נו טוב אנחנו מכירות... אבל איך את יצאת אצלה.... עתיד מזהיר יש לה. טפו חמסה.

    ReplyDelete
    Replies
    1. הממממממ אין לי מילים ריבי (: ביא ירשה את בכישרון מהדודה ...

      Delete