Sunday, July 4, 2010

צילום משפחתי ב8.30בבוקר


יום שלישי שמונה וחצי בבוקר
בבית משפחת ברזילי ברמת אביב מתכנסת המשפחה,
הורים וילדים דוד ודודה ודוד שהגיע מניו יורק.
שמונה וחצי בבוקר באמצע השבוע ביום של חול שעה לא שיגרתית לצילומי משפחה
אבל רונית רצתה צילומים משפחתיים ותמונות של התינוקת המתוקה שאף אחד לא מצליח לצלם .
מתנה לאבא שלה.
לא התאים להם להגיע אלי יותר מידי מסובך יותר מידי אנשים עסוקים ,
ואני כולי ניידות ושמחה להרפתקאות של לצאת מהסטודיו.
ויש לי ציוד מלא לתאורה ובעצם אני סטודיו נייד.
אז קבענו אצלם בבית והגעתי (מתנשפת ,באיחור קל ,פקקים של בוקר..)
היה כייף!
כולם הצטלמו בשלל פוזות והרכבים ,הדוד מניו יורק עם הילדים, הדודה עם אחותה והתינוקת ,כולם כולם בתמונה ,כולם נראים רגועים כאילו אין דבר יותר חשוב מצילום משפחתי.
כאילו אין שום לחץ להגיע למקומות כאילו התחילה החופש הגדול ..
בעשר בבוקר כולם כבר היו בעבודה..
ואני קיפלתי את הציוד אמרתי יפה שלום
וחזרתי הביתה לתמרי שחיכתה לי עם אבא שלה ,כולה חיוכים ומתיקות.


* צילומי משפחה בקצב שלכם - לפרטים והזמנות 0522454032



No comments:

Post a Comment